وقتی فرمانده صهیونیست مقابل شکست 7 اکتبر تعظیم می‌کند


وقتی فرمانده صهیونیست مقابل شکست 7 اکتبر تعظیم می‌کند

یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست تل‌آویو در جنگ غزه اعلام کرد: در برابر شکست بزرگ خود در هفت اکتبر سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وقتی فرمانده صهیونیست مقابل شکست 7 اکتبر تعظیم می‌کند

به گزارش راهبرد معاصر، فرمانده لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه ضمن تاکید بر پذیرش شکست در برابر عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر مدعی شد: در عین حال برای دستیابی به اهداف تلاش می‌کنیم.

به گزارش الجزیره، فرمانده این لشکر در ادامه تصریح کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برعکس وزیر جنگ و بسیاری از افسران بلندپایه ارتش از پذیرش مسئولیت شکست هفت اکتبر سر باز زد.

فرمانده لشکر ۹۸ ضمن انتقاد از بخش سیاسی رژیم صهیونیستی و اختلافات عمیق این بخش درباره جنگ غزه، گفت: سیاستمداران باید متحد شوند و به آنچه استحقاق ماست و سربازانی که کشته شده‌اند عمل کنند.

اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه مدیریت جنگ غزه اختلاف نظر دارند؛ در حالی که «گادی آیزنکون» و «بنی گانتس» خواهان در اولویت قرار دادن آزادی اسرای صهیونیست حتی به قیمت توقف جنگ هستند، نتانیاهو، «یوآو گالانت» و «رون درمر» خواهان تداوم جنگ هستند.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد نتانیاهو قبلا در جریان بیانیه فرمانده لشکر ۹۸ ارتش و رئیس ستاد ارتش این رژیم قرار گرفته و آن را در جلسه انتقادات خود از بخش سیاسی مطرح خواهد کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. تلفات بالای غیرنظامیان در غزه نیز فشار‌های بین‌المللی بر نتانیاهو را افزایش داده است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای حمله به مردم بی‌دفاع غزه اعلام کرده تا زمان دستیابی به اهداف ادعایی خود از جمله نابودی حماس و آزادی اسرا، جنگ غزه را متوقف نخواهد کرد، اهدافی که با گذشت پنج ماه هنوز محقق نشده‌اند./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی