ساعت پخش و تکرار سریال کره ای «دهن لق» از شبکه پنج


ساعت پخش و تکرار سریال کره ای «دهن لق» از شبکه پنج

سریال «دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ نوروز امسال از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.

سریال «دهن لق» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ از شبکه تهران بازپخش خواهد شد.

این سریال درباره وکیل جوانی به نام چانگ هو است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق نشده به همین ترتیب بدهی زیادی دارد و در آستانۀ جدا شدن از همسرش است.

در خلاصه داستان سریال دهن لق آمده است: چانگ‌هو به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام «موش بزرگ» است دستگیر می‌شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده و به زندان می‌رود و احساس می‌کند که دیگر همۀ زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد. اهالی زندان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و ....

پارک چانگ‌هو، وکیلی سطح پایین که در هیچ یک از پرونده‌هایش موفقیت کسب نکرده. او وضعیت مالی مناسبی ندارد و در آستانه جدایی از همسرش است. هو می‌هو، همسر پارک چانگ‌هو است، آن‌ها علاقۀ زیادی به یکدیگر دارند، اما مشکلات مالی و دست و پا چلفتی بودن همسرش سبب شده به فکر جدایی بیفتد. چوی دوها: شهردار شهر گوچون است که پارک چانگ‌هو را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آن‌ها را از اتهام قتل تبرئه کند.

ساعت پخش و تکرار سریال کره ای «دهن لق» از شبکه پنج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی پروفسور دکتر سید امیرحسین عابدی