جو بایدن «ناتوان» است


جو بایدن «ناتوان» است

نماینده جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا پیشنهاد «ناتوان» اعلام کردن بایدن برای انجام وظایفش به عنوان رئیس‌جمهور را مطرح کرد.

ناتانیل موران، نماینده جمهوری‌خواه آمریکا یی در مجلس نمایندگان در جریان پیشنهادی خواستار این شده است که جو بایدن ، رئیس‌جمهور آمریکا«ناتوان» معرفی شود. موران در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در روز سه‌شنبه در مورد گزارش رابرت هور، بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا در رابطه با ماجرای اسناد محرمانه طبقه‌بندی شده در خانه بایدن صحبت کرد و برای دفاع از پیشنهادی که در مورد توصیف وضعیت سلامتی بایدن داده است، به چندین نقل قول مطرح شده از این گزارش در مورد سلامت عقلی بایدن و مقایسه آنها با تعریف «فرد ناتوان» تحت قانون سرپرستی در واشنگتن‌دی‌سی پرداخت. موران در این رابطه با اشاره به وضعیت بایدن فرد ناتوان را اینطور توصیف کرد: کسی که توانایی دریافت و ارزیابی موثر اطلاعات و یا انتقال تصمیماتش به حدی مختل شده است که توانایی مدیریت تمام یا برخی از منابع مالی خود را ندارد. وی سپس عنوان کرد: صادقانه بگویم، من میان این تعریف از یک فرد ناتوان با آنچه در گزارش مکتوب بازپرس ویژه در مورد بایدن آمده است، شباهت‌های زیادی می‌بینم. برخی از عبارات مطرح شده در هر دو متن کاملا یکسان هستند.

جو بایدن «ناتوان» است

موران سپس ضمن اشاره به وضعیت بایدن عنوان کرد نگران آن است با توجه به جزئیات ارائه شده در متن گزارش هور، وضعیت بایدن به تعریف یک «فرد ناتوان» نزدیک باشد. اظهارات موران در جریان جلسه روز سه‌شنبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان به رهبری جمهوری‌خواهان برگزار شد که در آن به بررسی‌ها و نتایج به دست آمده از تحقیقات مرتبط با اسناد طبقه‌بندی یافت شده از دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما در خانه بایدن در ایالت دلاور پرداخته شد.

این در حالی است که پزشک بایدن در توصیف آزمایشات سالانه وی او را فردی قوی، سالم و فعال در سن 81 سالگی توصیف کرده بود که برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری خود کاملا آماده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان