تداوم کاهش حمایت از نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی


تداوم کاهش حمایت از نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

انتشار نتایج نظرسنجی درباره کرسی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی حکایت از تداوم روند کاهشی حمایت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه ائتلافی وی دارد.

طبق نظرسنجی که توسط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی انجام شده است، در صورت برگزاری انتخابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی در برهه فعلی، تعداد کرسی‌های حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی به ۱۹ کرسی کاهش می‌یابد.

طبق نتایج این نظرسنجی، ائتلاف تحت رهبری «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با به‌ دست‌ آوردن ۳۵ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست پیروز این انتخابات خواهد شد.

۴۱ درصد مشارکت‌کنندگان نیز معتقدند که گانتس فرد مناسب‌تری برای نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی است. ۲۹ درصد هم با نخست‌وزیری نتانیاهو موافق هستند.

تداوم کاهش حمایت از نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

در نظرسنجی انجام شده همچنین به تحولات هفتم اکتبر پرداخته شده و نشان می‌دهد که اکثریت ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار تشکیل کمیته تحقیق درباره این حوادث و شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر در مقابل عملیات مقاومت فلسطین هستند.

نتایج این نظرسنجی درباره انتخابات آتی آمریکا نیز حاکی از آن است که اکثریت ساکنان سرزمین‌های اشغالی موافق پیروزی «دونالد ترامپ» در این انتخابات هستند.

طبق نتایج این نظرسنجی، ۴۴ درصد شرکت‌کنندگان خواستار پیروزی ترامپ بوده و ۳۰ درصد بایدن را ترجیح می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس