چرا مسی تنها بعد از حضور در اینترمیامی گران قیمت‌ترین ورزشکار جهان شد؟!


چرا  مسی  تنها بعد از حضور در اینترمیامی گران قیمت‌ترین ورزشکار جهان شد؟!

چرا لیونل مسی بعد از پیوستن به اینترمیامی از ورزشکارانی مانند لبرون جیمز و لوئیس همیلتون پیشی گرفت؟!

وقت صبح-مسی اخیرا جایگاه اول در لیست گران قیمت‌ترین و محبوب‌ترین ورزشکاران دنیا را بدست آورده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مایکل لانگ، مدیر تحریریه اسپورتس پرو در مصاحبه‌ای درباره موفقیت شگفت انگیز لیونل مسی در سال اخیر صحبت کرده است.

در حالی که مسی در لیست 50 ورزشکار گران قیمت پیشتاز است و در مجموع 22 فوتبالیست در این فهرست حضور دارند، مایکل در مورد اینکه چه چیزی این ورزش را تا این حد مهم می‌کند و چگونه فوق ستاره اینتر میامی موفق به شکست دادن ورزشکارانی مانند لبرون جیمز، الکس مورگان و لوئیس همیلتون شده است، صحبت کرد.

لانگ گفت: «فرهنگ و داستان خاصی در فوتبال وجود دارد که در فوتبال آمریکایی یا بسکتبال وجود ندارد. مسی اکنون نه تنها با دیوید بکهام و دیگر ستارگان گذشته و حال فوتبال، بلکه با تمام ورزشکاران موفق جهان ورزش رقابت می‌کند.»

محبوبیت مسی تنها دلیلش برای حضور در جایگاه اول این لیست نیست. این فهرست یک مسابقه محبوبیت نیست بلکه ورزشکاران را در بر طبق معیارهای متفاوتی رتبه بندی می‌کند.

بخشی از دلایل جایگاه مسی به حمایت عمومی او از موسسات خیریه بازمی‌گردد. عاملی که در بازاریابی ورزشی اهمیت روزافزون دارند.

لانگ افزود: «از منظر اقتصادی، ارزش بازار و ارزش تخمینی خیرخواهی مسی رتبه بسیار بالایی را به او می‌دهد. همچنین حمایت عمومی او از اهداف زیست‌محیطی و اجتماعی که لزوماً به خاطر رسیدن به شهرت بیشتر نیست. او سفیر یونیسف است.»

منبع: www.goal.com

کد خبر : ۲۲۷۹۷۸
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی