آخرین جزییات از پرونده کوروش کمپانی؛ 5 نفر دستگیر شدند


آخرین جزییات از پرونده کوروش کمپانی؛ 5 نفر دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند و ۲۵ نفر از سلبریتی‌ها وجوهی که دریافت کرده بودند را بازگرداندند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند و به مردم اعلام شده هر کسی شکایتی دارد به پلیس امنیت مراجعه کنند. بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها شکایت خودشان را اعلام کردند و به مرجع قضائی ارسال شده است.

وی بیان داشت: ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که با این شرکت همکاری کردند به پلیس احضار شدند و وجوهی که پرداخت کرده بودند بازگردانده شد.

سردار رحیمی گفت: میزان بدهی این شرکت به مردم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تخمین زده شده و با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد اعلان قرمز این شرکت صادر شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در آستانه نوروز پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز قرارگاه امنیت اقتصادی امین را ایجاد کرده است. ما در ایام نوروز تعطیلی نداریم، چرا که مجرمان تعطیلی ندارند و ما یک گام از آنان جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: تلاش برای تامین آرامش در بهار طبیعت و بهار قرآن از اولویت‌های پلیس در نوروز پیش‌رو است.

سردار رحیمی گفت: در ۱۱ ماه گذشته سال جاری اقدامات خوبی را انجام داده ایم.در حوزه مبارزه مالیاتی ۲۴۰ پرونده به ارزش تقریبی ۴ همت تشکیل داده ایم و حدود ۳۰۱ نفر را دستگیر کرده ایم .

وی با اشاره به احتکار برخی کالاها گفت: در ۱۱ ماه گذشته ۹۲۲ فقره پرونده احتکار کالا قاچاق اساسی به ارزش تقریبی ۶ همت داشته ایم که مورد بررسی قرار گرفته اند.به کمک سازمان تعزیرات حدود ۹۵۹ نفر در این راستا دستگیر شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان