آماده‌باش پلیس راهور در پنج‌شنبه آخر سال


آماده‌باش پلیس راهور در پنج‌شنبه آخر سال

موسوی پور از تمهیدات لازم در خصوص عید‌نوروز و روزهای آخر‌ سال خبر داد.

آماده‌باش پلیس راهور در پنج‌شنبه آخر سال

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات ترافیکی دربی ۱۰۳، گفت: همکاران من از صبح امروز در معابر اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کرده‌اند.

وی افزود: فعلاً محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه نداریم، اما در صورت نیاز محدودیت‌های موقت تردد اعمال خواهد شد. آماده‌باش مأموران پلیس راهور تهران بزرگ نیز تا پایان دیدار و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

موسوی در خصوص تمهیدات ترافیکی پنجشنبه آخر سال، افزود: جلسات مکرر و بازدید‌های میدانی و تمهیدات لازم برای حضور همشهریان در بهشت زهرا دیده شده و مأموران پلیس راهور از پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ۴ بامداد در تمام مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: در‌های بهشت زهرا نیز در ساعت ۴ بامداد پنج‌شنبه باز خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین برابر هماهنگی‌های انجام شده در روز جمعه نیز فعالیت بهشت‌زهرا شبانه‌روزی خواهد بود.

وی گفت: از مردم می‌خواهم که اولاً زمان سفر خود را مدیریت کنند و ثانیاً با توجه به قرارگیری قبور عزیزان خود، مناسب‌ترین مسیر و در را برای ورود به بهشت زهرا انتخاب کنند.

موسوی افزود: تصمیمی برای انسداد مسیر و اعمال محدودیت اتخاذ نشده، اما ممکن است که به شکل موقت در داخل قطعات و برخی معابر محدودیت‌هایی برای روانسازی ترافیک ایجاد شود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو