واعظ آشتیانی: در دور دوم انتخابات سه لیست در جریان اصول گرایی خواهیم داشت


واعظ آشتیانی: در دور دوم انتخابات سه لیست در جریان اصول گرایی خواهیم داشت

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظر می‌رسد که در انتخابات دور دوم مجلس مجدداً، سه لیست ارائه خواهد شد؛ و اتفاقاً، این مسئله خوب است و باعث می‌شود که رقابت شکل بگیرد و وزن گروه‌ها و جریان‌ها سنجیده شود.

واعظ آشتیانی: در دور دوم انتخابات سه لیست در جریان اصول گرایی خواهیم داشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در توضیح احتمال شکل‌گیری وحدت میان جریان‌های اصولگرا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یک مقدار بعید است که برای این انتخابات، وحدتی میان تمام جریان‌های اصولگرایی شکل بگیرد و یک لیست واحد ارائه شود. ولی چیزی که مشخص است، این است که یک انتخاب درون جریانی اتفاق خواهد افتاد و مهم این است که مردم، به چه افرادی اقبال نشان داده و آن‌ها را به عنوان اصلح انتخاب می‌کنند.


وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که مجدداً، سه لیست ارائه خواهد شد؛ و اتفاقاً، این مسئله خوب است و باعث می‌شود که رقابت شکل بگیرد و وزن گروه‌ها و جریان‌ها سنجیده شود.


همچنین، این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص انتخاب رئیس مجلس آینده بیان کرد: در انتخاب رئیس مجلس، مهم این است حالا که مردم، اصلح‌ترین‌ها را انتخاب کرده‌اند، این اصلح‌ترین‌ها، تمام تلاششان بر این باشد که از بین نامزدهای ریاست مجلس، فردی توانا، کاردان، انقلابی و شجاع را برای این سمت، برگزینند.


وی ادامه داد: تلاش نمایندگان مجلس، باید بر این باشد که یکسری شاخص‌هایی را برای انتخاب رئیس مجلس مشخص کنند و بر اساس آن شاخص‌ها، انتخاب خودشان را انجام دهند، تا یک فرد توانا که بتواند مجلس را در مسیری قرار دهد که هم وعده‌های داده شده‌ نمایندگان را محقق کند و هم در ریل گذاری دولت کوشا باشد، برگزینند.


در پایان، واعظ آشتیانی تاکید کرد: مطالبه‌گری‌ رئیس مجلس آینده، باید مبتنی بر قانون و سیاست ورزی باشد، نه برآمده از سیاسی بازی./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)