پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه


پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی 2 نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران...

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی 2 نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت در محله "مجیدیه" تهران به سمت فردی حمله ور و به وی تیراندازی کرده و این اقدام موجب جراحت این فرد شده که متهمان بلافاصله محل درگیری را ترک کرده اند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که دونفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد : با شناسایی هویت به دست آمد متهمان سابقه دار بوده و مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل در آمد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در ادامه به دستگیری و اعتراف آنان به جرم ارتکابی اشاره کرد و گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 2متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.


پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید