یک زن 8 سال در غار دره فرحزاد تهران زندگی می کرد + فیلم


یک زن  8 سال در غار دره فرحزاد تهران زندگی می کرد + فیلم

به گزارش رکنا، احمد احمدی‌صدر در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های حاکمیتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید پاسخگو باشند، گفت: آسیب‌های اجتماعی یک...

به گزارش رکنا، احمد احمدی‌صدر در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های حاکمیتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید پاسخگو باشند، گفت: آسیب‌های اجتماعی یک موضوع چند بعدی است که باید به آن توجه کنیم. موضوعات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی باعث بروز آسیب‌های اجتماعی می شود و نیاز به یک پروسه برای رفع آن است. در دره فرحزاد که قریب به هزار معتاد متجاهر داشت، یک زنی را دیدیم که ۸ سال در یک غار مانند زندگی می کرد و بیرون نیامده بود.

او افزود: پنجره های خانه های مشرف به دره فرحزاد تا آن زمان رو به دره باز نمی شد، اما الان در این منطقه یک اکوپارک در حال احداث است.

وی ادامه داد: در شوش و هرندی دو سال پیش، بیش از هزار نفر در یک راسته خیابان نشسته بودند و مواد مصرف می کردند و خرید و فروش مواد در آنجا شبانه انجام می شد یک راننده به پا هم، آنجا بود که به گفته خودش ۵ میلیون تومان شبانه درآمد داشت. الان هم می توانید به این خیابان ها بروید و ببینید که این وضعیت نیست برخی ها هم که نمی توانند این اقدامات را نادیده بگیرند می گویند معتادان در سطح شهر پراکنده شده اند.

وی با بیان اینکه برآورد پلیس در سال ۱۴۰۰، ۱۹ تا ۲۰ هزار معتاد مجاهر بود، گفت: آن زمان ۹ هزار تخت ظرفیت برای این افراد داشتیم اما الان بیش از ۲۲ هزار ظرفیت داریم و الان ۵ هزار ظرفیت خالی وجود دارد. و ۱۵ الی ۱۶ هزار نفر داخل هستند و مابقی هم تا پایان سال جمع آوری می شوند.


یک زن  8 سال در غار دره فرحزاد تهران زندگی می کرد + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج