آخرین آمار کشته شده های چهارشنبه سوری 1402


آخرین آمار کشته شده های چهارشنبه سوری 1402

به گزارش رکنا، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری در سراسر کشور گفت: آخرین آمار ما از اول اسفندماه تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه شب از مصدومیت سه هزار و ۲۵۳...

به گزارش رکنا، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری در سراسر کشور گفت: آخرین آمار ما از اول اسفندماه تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه شب از مصدومیت سه هزار و ۲۵۳ نفر حکایت دارد. همچنین متاسفانه ۱۴ نفر نیز در همین بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه از جمع سه هزار و ۲۵۳ مورد مصدوم چهارشنبه‌سوری، ۴۶۳ مورد توسط اورژانس و دو هزار و ۶۸۰ مورد نیز توسط خود افراد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، گفت: ۱۱۰ نفر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور شمار مصدومان دارای قطع عضو را ۱۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: هزار و ۷۰ نفر نیز دچار آسیب به چشم شدند که از این تعداد تاکنون یک مورد تخلیه کامل چشم انجام شده است.

میعادفر بیشترین مورد مصدومیت حوادث چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ را مربوط به آسیب به چشم با هزار و ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: پس از آن سوختگی با ۹۸۱ مورد در رتبه دوم قرار دارد.

وی درباره آمار نهایی مصدومان چهارشنبه سوری نیز گفت: آمار نهایی با تجمیع مراجعین به مراکز درمانی و ... اعلام خواهد شد.


آخرین آمار کشته شده های چهارشنبه سوری 1402

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه