تاریخ تعطیلی مدارس برای عید نوروز اعلام شد!


تاریخ تعطیلی مدارس برای عید نوروز اعلام شد!

تعطیلات عید نوروز یکی از تعطیلات رسمی ایران می باشد که در این زمان، آموزش و پرورش و سایر ادارات اقدام به تعطیلی می نمایند. زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳​ از اواخر اسفند ماه آغاز می شود و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ تعطیلی مدارس برای عید نوروز اعلام شد!

در سال گذشته آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای زمان دقیق تعطیلی مدارس را از 29 اسفند ماه اعلام نمود و تمامی مدارس کشور موظف به برگزاری فعالیت های آموزشی خود طبق زمان بندی و تقویم آموزش و پرورش تا 28 اسفند بودند.

طبق تقویم شمسی سال 1402 روزهای قبل از 29 اسفند مربوط به روزهای شنبه تا دوشنبه 26 تا28 اسفند ماه خواهد بود و قرار گرفتن این دو روز در بین روزهای تعطیل پنج شنبه وجمعه و سه شنبه شنبه 29 اسفند؛ عده ای از خانواده ها را بدلیل ترافیک روزهای قبل از عید و رفتن به مسافرت و درگیری خانه تکانی هایشان، دانش آموزان خود را از رفتن به مدرسه باز می دارند‌، باید دید که باتوجه به تعطیلات ضروری و برنامه ریزی نشده امسال که به دلیل آلودگی هوا و برودت هوا ایجاد شد و دانش آموزان حسابی از درس و مدرسه حضوری دور بودند باز هم چند روز قبل از عید مدارس تعطیل اعلام خواهد شد یا خیر؟ و مسئولان اداره آموزش و پرورش چند روز قبل از عید سال نو را تعطیل اعلام خواهند کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان