تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید


تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید

ساعاتی قبل با انتشار جوابیه سازمان استاندارد خطاب به ایران خودرو تکلیف پژو پارس روشن شده و پرونده تولید آن تا چند روز آینده برای همیشه بسته می‌شود. به گزارش پدال، به دنبال حواشی ایجاد شده از سوی مدیرعامل ایران خودرو برای ادامه تولید پژو پارس،...

ساعاتی قبل با انتشار جوابیه سازمان استاندارد خطاب به ایران خودرو تکلیف پژو پارس روشن شده و پرونده تولید آن تا چند روز آینده برای همیشه بسته می‌شود.

به گزارش پدال، به دنبال حواشی ایجاد شده از سوی مدیرعامل ایران خودرو برای ادامه تولید پژو پارس، مقام مسئول در سازمان استاندارد طی جوابیه‌ای ضمن اعتراض شدید به مدیرعامل ایران خودرو بابت کیفیت بسیار پایین تولیدات این شرکت، موضع استاندارد را صریح و قاطع برشمرده و ضمن رد کارشکنی در ماجرای تولید پژو پارس، خود ایران خودرو را مسئول خاتمه تولید پارس معرفی کرد.

تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید

در بخشی از نامه مهدی انگورج مدیر کل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات خطاب به علیمردان عطیمی آمده است:

علی‌رغم ادعای جنابعالی به اهتمام آن مجموعه به ارتقاء کیفیت و ایمنی در محصولات تولیدی، متأسفانه نتایج گزارشات کیفی منتشر شده توسط وزارت صمت بیانگر کیفیت بسیار پایین محصولات پرتیراژ آن شرکت بوده و عدم انطباق‌های متعدد که منجر به تشکیل بیشترین تعداد کمیسیون ماده ۴۲ در حوزه خودرویی این سازمان گردید، نشانگر عدم اهتمام جدی آن مجموعهبه ارتقاء ایمنی و رعایت موازین استانداردها می‌باشد.

مقصر پایان تولید پژو پارس خود ایران خودرو است، نه سازمان استاندارد

انگورج در بخش دیگزی از نامه‌ی خود در خصوص پژو پارس نوشته است:

در مورد خودروی مورد اشاره در نامه جنابعالی، همانطور که بارها در جلسات متعدد اظهار نموده‌اید مبنای تصمیم آن شرکت در کاهش و خاتمه عرضه این محصول فارغ از مباحث استاندارد و نتایج آزمون‌های ادواری، زیان‌ده بودن آن محصول بوده است که این موضوع نیز ناشی از عدم مدیریت درست هزینه تولید و قیمت تمام شده می‌باشد و ارتباطی با وضعیت استاندارد خودرو ندارد.

تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید
تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید

خداحافظی تلخ و شیرین با شیر پیر فرانسوی

پژو پارس در حالی از خط تولید خارج می‌شود که به عنوان بزرگترین مقصر زیان صنعت خودرو معرفی می‌شود. البته که این خروج شاید از دید ایران خودرو و قطعه سازان خوشحال کننده باشد اما باید توجه داشت که جانشین این خودرو برای مردم سورن پلاسی است که آن نیز عاریه‌ای از اتاق قدیمی پژو محسوب می‌شود و تنها مردم قرار است پول بیشتری برای جانشین پارس بپردازند و اگر نه سورن پلاس در بی‌کیفیتی دست کمی از پژو پارس ندارد!

تکلیف پژو پارس مشخص شد، خداحافظی شیر خسته با خط تولید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی