اعتراف رئیس سازمان سیا به کارشکنی اسرائیل در کمک رسانی به غزه


اعتراف رئیس سازمان سیا به کارشکنی اسرائیل در کمک رسانی به غزه

اقتصادنیوز: رییس سیا گفت: تل آویو باید در راستای اطمینان از کمک رسانی به غزه اقدامات بیشتری صورت دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» به مانع تراشی رژیم صهیونیستی در مسیر ارسال کمک به مردم غزه اذعان کرد.

«ویلیام برنز» رییس سازمان سیا روز سه شنبه اعلام کرد که در شرایطی که درگیری همچنان در نوار غزه ادامه دارد، کمک به مقدار لازم به این منطقه نمی رسد.

رییس سازمان سیا، بدون اشاره به همدستی آمریکا در جنایت های غزه گفت: کودکان غزه با شرایط بسیار سختی به خصوص در شمال نوار غزه روبرو هستند.

خبر مرتبط
طعنه سنگین چین به ویلیام برنز /تشکر معنادار پکن از رئیس سازمان سیا

اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به رجزخوانی اطلاعاتی رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) علیه کشورش به طعنه گفت که از او به خاطر افشاگری‌ درباره جاسوسان این سازمان تشکر می‌کند.

در حالی که رژیم صهیونیستی عامدانه بارها محموله کمک های غزه را هدف قرار داده، برنز اعلام کرد که تل آویو می تواند و باید اقدامات بیشتری را برای اطمینان از رسیدن کمک ها به مردم غزه صورت دهد.

آنروا پیشتر با صدور بیانیه ای از حمله های سازمان یافته ارتش رژیم صهیونیستی علیه کمک های بشردوستانه به نوار غزه، به شدت انتقاد کرد.

خبر مرتبط
سازمان سیا ناکارآمدی ضدحملات اوکراین را اطلاع داده بود

اقتصادنیوز: روزنامه‌نگار تحقیقی گزارش داد، سازمان سیا به وزیر امور خارجه آمریکا اطلاع داده بود که ضدحمله کنونی اوکراین بعید است نتیجه‌بخش باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از پدر و مادر نیلوفر شهیدی/ مهربونی از چشماشون میباره+عکس