ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان


ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان

جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو وارداتی جانبازان را در پدال بخوانید. مرحله سوم ویرایش و ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲ مرحله سوم ثبت‌نام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از سه‌شنبه ۲۲ اسفند برقرار شده و جانبازان می‌توانند...

جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو وارداتی جانبازان را در پدال بخوانید.

مرحله سوم ویرایش و ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

مرحله سوم ثبت‌نام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از سه‌شنبه ۲۲ اسفند برقرار شده و جانبازان می‌توانند نسبت به اصلاح یا ثبت‌نام واردات خودرو اقدام کنند.

طبق این برنامه، جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روز سه شنبه ۲۲ اسفند، جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه ۲۳ اسفند و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد نیز در روز پنج شنبه ۲۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ویرایش و یا ثبت نام جدید اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است این شرایط برای آخرین بار برقرار شده و امکان تمدید آن وجود ندارد.

نام برند مدل خودرو سال تولید
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
بی ام و ۲۲۰i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان ۳۱۸i ۲۰۲۴
تویوتا کمری هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا هایلندر ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C 180 ۲۰۲۴
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات ۵۰۰X هیبرید ۲۰۲۴

ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – بهمن و اسفند ۱۴۰۲

طی اطلاعیه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نام نویسی خودروهای وارداتی برای جانبازان در سامانه‌ای ویژه و جدا از سامانه یکپارچه آغاز شد.

به گزارش پدال، در اطلاعیه کارگروه واردات خودروی وزارت صمت آمده است:

به اطلاع کلیه جانبازان محترم می رساند این مرحله صرفا جهت پایش میزان درخواست جانبازان محترم برای برنامه‌ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو می‌باشد، لذا بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و به منظور اجرایی شدن تکالیف قانونی آیین نامه مذکور طی سه مرحله از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع ) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

ثبت‌نام خودروی وارداتی جانبازان

در ادامه سایر شرایط عرضه این خودروها را می‌خوانید:

  • از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
  • از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.
  • لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد ۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو ۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو ، بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده وچنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید .
  • انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکتهای واردکننده خودرو می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!