عملیات ویژه حزب‌الله علیه پایگاه پدافند هوایی و موشکی اسرائیل


عملیات ویژه حزب‌الله علیه پایگاه پدافند هوایی و موشکی اسرائیل

حزب‌الله لبنان از عملیات پیشرفته خود علیه پایگاه پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی با بیش از صد راکت کاتیوشا در پاسخ به تجاوزات اخیر این رژیم علیه غیرنظامیان لبنانی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از عملیات‌های جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه اول حزب‌الله به این منظور آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، و نیز در پاسخ به تجاوزات اسرائیل علیه مردم و روستاها و شهرهای ما که مورد آخر آن مربوط به تجاوز به شهر بعلبک بوده و منجر به شهادت یکی از شهروندان ما شد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 7 صبح امروز سه‌شنبه 12 مارس 2024 مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی دشمن در پادگان «کیلع» و نیز پایگاه موشکی و توپخانه‌ای در «یوآو» و مواضع توپخانه‌ای اطراف آن را با بیش از 100 راکت کاتیوشا مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه دوم حزب‌الله هم آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 10:15 قبل از ظهر امروز، موضع نظامی «الراهب» ارتش دشمن را با موشک برکان مورد هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد کردند.

عملیات ویژه حزب‌الله علیه پایگاه پدافند هوایی و موشکی اسرائیل

پیش از صدور این بیانیه‌ها، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه از شلیک 100 راکت در دو مرحله از جنوب لبنان به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر داد.

رسانه‌‌های رژیم اسرائیل حجم شلیک موشک و راکت از لبنان به داخل اراضی اشغالی در 17 سال گذشته را بی‌سابقه عنوان کرده و اعلام کردند که این تعداد موشک و راکت از سال 2006 بی‌سابقه و بیشترین حجم است.

رسانه های اسرائیلی همچنین گزارش دادند که شلیک 100 موشک در عرض یک ساعت از لبنان به سمت جولان یک موضوع بسیار استثنایی است به طوری که یکی از این شلیک‌ها شامل 30 موشک بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا