بودجه اتاق تهران تصویب شد


بودجه اتاق تهران تصویب شد

نمایندگان فعالان اقتصادی بخش خصوصی، سال 1403 را سال سختی‌تری نسبت به سال جاری برای بنگاه‌های اقتصادی مطرح می‌کنند. به باور آنها ناترازی بودجه و فشارهای ناشی از آن، چالش‌های زیادی پیشروی تولیدکنندگان و تجار ایجاد خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز آخرین نشست سال 1402، هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بود. در این نشست محمود نجفی‌ عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران، سال 1402 را سال سختی برای اقتصاد ایران خواند و اعلام کرد سال آتی (1403) به وابسته ناترازی بودجه فشارهای زیادی به بخش خصوصی وارد خواهد کرد.

البته نجفی عرب گفت: سال آینده با حاکمیت ارتباط تنگاتنگ‌تری ایجاد خواهیم کرد تا حرف بخش خصوصی را به دولت برسانیم.

او در مورد عملکرد اتاق در سال جاری هم گفت: در سال ۱۴۰۲ برنامه راهبردی اتاق بازرگانی تهران با نگاه به مسائل بین المللی تنظیم شد و برای نخستین بار بودجه‌ریزی عملیاتی بر مبنای برنامه راهبردی تنظیم شد. البته در بودجه‌ریزی در اتاق تهران به ایده آل نرسیدیم. اما تغییرات بنیادی در نظام بودجه‌ریزی اتاق انجام شده است.

بودجه‌ای امسال اتاق تهران منتقدان محدود و مدافعانی بسیاری داشت. در نهایت هم از بین 48 نفر عضو حاضر 47 نفر از هیات نمایندگان اتاق تهران به بودجه سال آتی رای مثبت دادند و بودجه تصویب شد.

منبع : اکوایران
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!