شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری


شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری

اقتصادنیوز : منابع خبری از شهادت ۲ تن از شهروندان فلسطینی در شهر طولکرم، واقع در شمال کرانه باختری و همچنین تداوم یورش‌های اسرائیل به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم واقع در شمال غربی کرانه باختری در ساعات اولیه صبح امروز (سه‌شنبه) یک جوان فلسطینی ۲۵ ساله از شدت جراحت به شهادت رسید.

در همین راستا، خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد یک جوان فلسطینی دیگر نیز در شهرک «عتیل» واقع در شمال طولکرم به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

اشغالگران صبح امروز (سه‌شنبه) در بحبوحه تداوم سیاست‌ یورش‌های روزانه به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری به شهر «حلحول» و شهرک «الظاهریه» در نزدیکی الخلیل، روستای «شقبا» در غرب رام‌الله و شهرک «بیر نبالا» در شمال غرب شهر قدس اشغالی یورش بردند.

خبر مرتبط
بیانیه حزب الله لبنان درباره حملات به پایگاه های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل

اقتصادنیوز : حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی با بیش از ۱۰۰ راکت خبر داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت راننده یک خودرو در شهرک «قلندیا البلد» در شمال غرب شهر قدس تیراندازی کردند.

همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و هشدارها درباره وخامت شرایط امنیتی و دشوار شدن کنترل آن، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده‌باش حداکثری قرار گرفته و ارتش این رژیم نیروهایش را در تمامی مناطق کرانه باختری اشغالی مستقر کرد.

با وجود اینکه کابینه رژیم صهیونیستی درباره تعداد نمازگزارانی که در ماه رمضان به آنها اجازه ورود به مسجد الاقصی را خواهد داد، تصمیمی نگرفته، اما بر تعداد نیروهای مستقر خود در کرانه باختری اشغالی و نیروهای پلیس در قدس اشغالی افزوده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که اشغالگران ۱۵ هزار سرباز و پرسنل پلیس نظامی را در کرانه باختری شامل پنج هزار سرباز ذخیره، ۲۴ گردان و ۲۰ گروهان «پلیس مرزی» به اضافه ۲ گروه واحدهای نیروهای ویژه مستقر خواهند کرد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ارتش رژیم صهیونیستی بر یورش‌ها و بازداشت‌های خود در کرانه باختری افزوده که این یورش‌ها منجر به درگیری‌هایی با فلسطینی‌ها و شهادت بیش از ۴۲۰ فلسطینی و زخمی شدن حدود ۴۶۵۰ تن دیگر شده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمره «قابل قبول» هوای تهران