بمب ساعتی پرسپولیس در دیدار با استقلال


بمب ساعتی پرسپولیس در دیدار با استقلال

دربی ۱۰۳ نقشی تعیین‌کننده در سرنوشت اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس دارد.

پرسپولیس فردا (چهارشنبه) در دیداری حساس و تعیین‌کننده به مصاف استقلال خواهد رفت. این دیدار با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول و رقابت نزدیکی که برای قهرمانی دارند، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و تیم برنده شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

اوسمار ویرا ، سرمربی برزیلی پرسپولیس که نیم‌فصل جانشین یحیی گل‌محمدی شد، روز چهارشنبه برای نخستین بار در دربی حضور خواهد یافت و این بازی اهمیت ویژه‌ای در سرنوشت او خواهد داشت.

دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

اوسمار ویرا شروع خوبی در پرسپولیس نداشت و با شکست مقابل آلومینیوم اراک انتقادات زیادی از او شد ولی پس از آن با ۴ برد متوالی و نمایش‌های درخشان توانسته جایگاه مستحکمی روی نیمکت پرسپولیس به‌دست بیاورد. عملکرد خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر باعث شده او هم بین هواداران این تیم محبوب شود. پرسپولیسی‌ها با نتایج اخیر اوسمار و پیشرفت سبک بازی پرسپولیس زیر نظر او، بسیار امیدوار هستند که در داربی هم پیروز از زمین خارج شوند.

بمب ساعتی پرسپولیس در دیدار با استقلال

برتری در دربی می‌تواند به سکوی پرتاب اوسمار ویرا در پرسپولیس تبدیل شود و کمک بزرگی به آینده سرمربیگری او در این تیم خواهد کرد. پرسپولیس در صورت پیروزی در داربی با استقلال هم‌امتیاز می‌شود و با توجه به پیروزی در نبرد رودررو صدرنشین لیگ برتر خواهد شد. اتفاقی که شانس این تیم را برای قهرمانی افزایش خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود جایگاه اوسمار هم روی نیمکت‌ پرسپولیس مستحکم شود و شانس زیادی برای ماندن در پایان فصل پیدا می‌کند.

نتایج اخیر پرسپولیس با اوسمار طوری بوده که حتی در صورت شکست در داربی هم او روی نیمکت این تیم خواهد ماند ولی در این صورت شانس استقلال برای قهرمانی بالا خواهد رفت و این موضوع تاثیر زیادی روی سرنوشت مرد برزیلی در پایان فصل خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه