شلیک بی‌سابقه 100 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه


شلیک بی‌سابقه 100 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان به جولان اشغالی سوریه خبر داد.

شلیک بی‌سابقه 100 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

به گزارش راهبرد معاصر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه از شلیک 100 راکت در دو مرحله از جنوب لبنان به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

رسانه‌‌های رژیم اسرائیل حجم شلیک موشک و راکت از لبنان به داخل اراضی اشغالی در 17 سال گذشته را بی‌سابقه عنوان کرده و اعلام کردند که این مقدار موشک و راکت از سال 2006 بی‌سابقه و بیشترین حجم است.

رسانه های اسرائیلی همچنین گزارش دادند که شلیک 100 موشک در عرض یک ساعت از لبنان به سمت جولان یک موضوع بسیار استثنایی است به طوری که یکی از این شلیک‌ها شامل 30 موشک بود.

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، کنترل جبهه جولان اشغالی از موضوعاتی است که پس از جنگ شش روزه 1967 در میان دغدغه‌های اصلی اسرائیل قرار داشته است.

از جنوب لبنان تا جنوب سوریه، جبهه‌ای واحد در برابر ارتش رژیم صهیونیستی تشکیل شده که به مثابه کابوسی ترسناک برای این رژیم است. اکنون با گذشت صدوپنجاه و هشت روز از آغاز جنگ میان رژیم اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطین و نیز تداوم تبادل آتش‌ میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، به نظر می‌رسد رفته رفته نوبت به جولان اشغالی نیز رسیده و حملات نیروهای مقاومت در این منطقه نیز به چشم می خورد.

قطعاً برای اسرائیل مشتعل شدن یک جبهه جدید در این ناحیه بسیار گران تمام خواهد شد. اگر حملات موشکی به این منطقه تداوم یابد و موشک‌های بعدی به مراکز و پایگاه‌های ارتش اسرائیل اصابت کنند، دردسرهای اسرائیل در این منطقه هم زیاد خواهد شد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!