برخورد با فسادهایی مثل «واردات چای» اراده قوه قوه قضاییه را نشان داد


برخورد با فسادهایی مثل «واردات چای» اراده قوه قوه قضاییه را نشان داد

به گزارش رکنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: لازم است بار دیگر یادی از رنج مداوم وغصه بی نهایت امت اسلامی برای مردم ستم دیده غزه کنم. مردمی که غریب...

به گزارش رکنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: لازم است بار دیگر یادی از رنج مداوم وغصه بی نهایت امت اسلامی برای مردم ستم دیده غزه کنم. مردمی که غریب به شش ماه است که تحت شدیدترین شکنجه‌های رژیم نحس صهیونیستی قرار داشته‌اند و بیش از ۳۱ هزار نفر از کودکان و مادران و پدران و برادران و فرزندان رشید خود را از دست داده‌اند و هیچ گونه دادخواهی جز خداوند متعال نداشتند.‌ مردمی که آب و غذا و زیر ساخت و سرپناه و لباسی برای گذراندن زندگی روزمره خود ندارند و امروز پاره تن اسلام غرق در خون است.

ستایشی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام داده است گفت: در بعد اقتصادی اقدامات قاطعی از سوی قوه قضاییه در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی شد. قوه قضاییه با شناسایی مفاسدی همچون واردات چای اراده خود را مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم نشان داد.

وی افزود: در بعد سیاسی اساس حرکت قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ عدم ورود به منازعات سیاسی بود. در بعد امنیتی نیز تشکیل دادگاه رسیدگی به گروهک مجاهدین خلق موسوم به منافقین و بررسی جنایات آنها، اقدامی بس بزرگ و تاثیرگذار بود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ مقابله قاطع قوه قضاییه با برهم زنندگان امنیت روانی مردم به عنوان گفتمان غالب مورد توجه تمامی بخش‌های قضایی قرار گرفت. عده ای می آمدند ادعای واهی داشتند که مستند به اسناد نبود و روان مردم را مخدوش می کردند که الحمدالله قوه قضاییه برخورد قاطعی کرد. در بعد اجتماعی نیز قوه قضاییه رویکرد آگاهی بخشی را با برگزاری تورهای رسانه‌ای در زمینه جلوگیری از وقوع جرم در دستور کار قرار داد.

ادامه دارد...


برخورد با فسادهایی مثل «واردات چای» اراده قوه قوه قضاییه را نشان داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان