وقوع زمین لرزه 4.2 ریشتری در غرب کرمانشاه/ زلزله تازه آباد خسارتی نداشت


وقوع زمین لرزه 4.2 ریشتری در غرب کرمانشاه/ زلزله تازه آباد خسارتی نداشت

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر بامداد امروز این شهرستان را لرزاند که این حادثه هیچ تلفات جانی و خسارت مالی نداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، مسعود محنتی افزود: کانون اصلی این زلزله تازه آباد شهرستان دالاهو بوده است.

وی گفت: پس از وقوع زلزله، دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و گروه های ارزیاب به حالت آماده باش درآمده و فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار دالاهو اظهار کرد: در بررسی و ارزیابی های انجام شده از طریق بخشداران، اعضای شوراهای شهری و روستایی، دهیاران و نیروهای جمعیت هلال احمر، این زمین لرزه هیچ گونه تلفات جانی و خسارت جانی نداشته و هیچ گزارشی مبنی بر وقوع خسارت نیز دریافت نشده است.

محنتی با اشاره به اینکه گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند، گفت: دستگاه‌های امدادی نیز در حالت آماده باش بوده و آماده ارائه خدمات احتمالی در صورت لزوم به افراد هستند.

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتر ساعت سه و ۵۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه بامداد امروز تازه آباد شهرستان دالاهو در غرب استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در ۱۸ کیلومتری تازه آباد، ۳۲ کیلومتری گهواره و ۳۴ کیلومتری کرند ثبت شده است.

بزرگترین زمین لرزه این منطقه ۲۱ آبان سال ۹۶ با قدرت ۷.۳ ریشتر در منطقه ازگله ثلاث باباجانی روی داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم برجا گذاشت.

شهرستان دالاهو با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع است و ۱۵۴ روستا دارد.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان