لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان رسید


لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان رسید

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: ما مدتی است طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در شورای نگهبان دریافت کردیم، تلاشمان این است تا در مدت زمان قانونی درباره این طرح اظهار نظر کنیم 9 اجتماعی 1402/12/22

شورای نگهبان در یکی دو روز اخیر لایحه عفاف و حجاب را نیز دریافت کرده است

وی ادامه داد: در این مدت در جلسات فشرده در حال بررسی اصلاحات مجلس درباره دو لایحه مهم برنامه هفتم پیشرفت و بودجه ۱۴۰۳ کل کشور بودیم. شورای نگهبان در یکی دو روز اخیر لایحه عفاف و حجاب را نیز دریافت کرده است و این لایحه هم در نوبت رسیدگی است.

طحان نظیف همچنین درباره بررسی صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه گفت: تا ۱۷ اسفندماه فرصت دریافت شکایات مردم و داوطلبان در خصوص انتخابات به شورای نگهبان وجود داشت، ما اکنون در حال بررسی این گزارشات و شکایات هستیم و پس از بررسی این موارد نسبت به صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه اظهارنظر می‌کنیم. بررسی لایحه حجاب در شورای نگهبان به اتمام نرسیده است

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تائید لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: لایحه حجاب و نگهبان همچنان در مرحله بررسی شورای نگهبان است.

وی توضیح داد: مجلس بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان و اعمال اصلاحاتی، لایحه عفاف و حجاب را برای بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرده است و هنوز پاسخی از شورا دریافت نکردیم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم