اسرائیل 9100 اسیر فلسطینی را گرسنه نگه‌داشته‌ است


اسرائیل 9100 اسیر فلسطینی را گرسنه نگه‌داشته‌ است

باشگاه اسرای فلسطین، رژیم صهیونیستی را به ادامه سیاست گرسنه نگهداشتن بیش از ۹ هزار اسیر فلسطینی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» متهم کرد.

باشگاه اسرای فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل ، علاوه بر این، اسرای فلسطینی را در زمینه مناسک دینی تحت فشار قرار داده است و از خواندن نماز و تلاوت قرآن کریم توسط آنها جلوگیری می کند.

این مرکز غیردولتی فلسطینی تصریح کرد: از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته، رژیم اسرائیل سیاست گرسنه نگهداشتن اسرای فلسطینی را به طور بی سابقه ای تشدید کرده است که از جمله اقدامات این رژیم می توان به بستن فروشگاه در بازداشتگاه ها و زندان ها، مصادره بقایای مواد غذایی اسرا، کاهش حجم و کیفیت وعده های غذایی زندانیان اشاره کرد.

باشگاه مذکور خاطرنشان کرد: سیاست گرسنه نگهداشتن اسرا از جمله خطرناکترین سیاست هایی است که رژیم اشغالگر قدس از هفتم اکتبر گذشته تاکنون در کنار شکنجه اسرا از جمله اسرای زن و کودک در پیش گرفته است. این امر باعث به وجود آمدن مشکلات جسمی گسترده ای برای اسرا و زندانیان فلسطینی به ویژه در دستگاه گوارش آنها شده است.

اسرائیل 9100 اسیر فلسطینی را گرسنه نگه‌داشته‌ است

رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، اقدام به بازداشت ۷هزار و ۵۳۰ فلسطینی کرده است که شمار زیادی از آنها همچنان در بازداشت اشغالگران محبوس هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در این مدت به عملیات نظامی خود در کرانه باختری و بازداشت اهالی این منطقه شدت بخشیده است که در نتیجه آن ۴۲۵ فلسطینی شهید و ۴۷۰۰ تن دیگر زخمی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»