گوترش: با وجود شروع ماه رمضان، کشتار و خونریزی در غزه ادامه دارد


گوترش: با وجود شروع ماه رمضان، کشتار و خونریزی در غزه ادامه دارد

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل درحالیکه اقدام‌ها برای دستیابی به یک آتش بس هنوز به نتیجه نرسیده، اعلام کرد که با وجود شروع ماه رمضان، کشتار و خونریزی در غزه ادامه دارد.

گوترش: با وجود شروع ماه رمضان، کشتار و خونریزی در غزه ادامه دارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ گوترش امروز دوشنبه به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه ماه رمضان آغاز شده است، کشتار، بمباران و خونریزی هنوز در غزه ادامه دارد.

وی درخواست کرد که به احترام ماه رمضان سلاح‌ها کنار گذاشته و تمام موانع برای تضمین تحویل کمک نجات بخش به مردم غزه برداشته شود.

دبیر کل سازمان ملل در ادامه تاکید کرد: خواستار آزادی تمام اسرا هستیم. جهان و تاریخ نظاره‌گر است. ما نمی‌توانیم رو گردان باشیم. باید برای جلوگیری از مرگ‌های بیشتر اقدام کنیم.

وی هشدار داد که تهدید اسرائیل برای حمله به شهر رفح در جنوب غزه که بیش از یک میلیون فلسطینی به آنجا پناه بردند، می‌تواند مردم غزه را به سمت شرایط سخت‌تری سوق دهد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به بی‌خانمانی ۸۰ درصد از جمعیت ۲.۳ میلیونی غزه شده و صد‌ها هزار نفر را با گرسنگی روبرو کرده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که دست کم ۳۱ هزار و ۱۱۲ فلسطینی از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیدند. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی