سیدهاشم صفی الدین: موشک‌های ما بر سر شهرک‌نشینان صهیونیست فرود خواهد آمد


سیدهاشم صفی الدین: موشک‌های ما بر سر شهرک‌نشینان صهیونیست فرود خواهد آمد

در پی شهادت غیرنظامیان لبنانی در حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) بر ضرورت پاسخ به این جنایات تاکید کرد.

سیدهاشم صفی الدین: موشک‌های ما بر سر شهرک‌نشینان صهیونیست فرود خواهد آمد

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سیدهاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در این باره تاکید کرد که پاسخ مقاومت به هدف قرار دادن غیرنظامیان و روستا‌ها در جنوب لبنان، حمله به عمق شهرک‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت همیشه اهداف نظامی را هدف قرار می‌دهد، اما زمانی که رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان حمله می‌کند، موشک‌های «برکان» مقاومت که ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارند، بر سر صهیونست‌ها در شهرک‌ها فرود خواهند آمد.

رژیم صهیونیستی که در جبهه لبنان ضربات سنگینی را از حزب‌الله دریافت کرده و قادر به مقابله با رزمندگان آن در میدان نبرد نیست، مواضع غیرنظامی و شهروندان لبنانی را در جنوب این کشور هدف قرار می‌دهد.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلال بیش فعالی حتی در 50 سالگی