3 پایگاه اسرائیل هدف حزب‌الله قرار گرفت+بیانیه مقاومت لبنان


3 پایگاه اسرائیل هدف حزب‌الله قرار گرفت+بیانیه مقاومت لبنان

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در یک عملیات ویژه مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را با ۴ پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد: رزمندگان مقاومت امروز دوشنبه توانستند سه پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن امروز دوشنبه مقر پدافند هوایی و موشکی ارتش اسرائیل را در پادگان «کیلع» با چهار پهپاد انتحاری هدف قرار دادند و پهپاد‌ها مستقیماً به اهداف اصابت کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه اول خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت امروز پایگاه «جل العلام» رژیم اسرائیل را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل

شب گذشته مواضع نظامیان اسرائیلی در مرز لبنان هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه سوم خود آورده است: رزمندگان مقاومت، امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در «تله الطیحات» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.

ازآن‌جا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته است و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل‌کشی می‌کند، مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل می‌کند و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی