مدارس اصفهان فردا سه شنبه 22 اسفند تعطیل


مدارس اصفهان فردا سه شنبه 22 اسفند تعطیل

با وجود اعلام هشدار زرد و نارنجی برای استان اصفهان در مورد بارش‌ها، هنور خبری از تعطیلی مدارس نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

اداره کل هواشناسی اصفهان نیز با صدور هشدار زرد از فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت روز دوشنبه تا اواخر وقت همان روز خبر داد و پیش بینی کرد که با فعال شدن این شرایط، بارش برف و باران، مناطق شمالی و نیمه جنوبی استان را فرامی‌گیرد.

بر اساس هشدارهای مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

هواشناسی اصفهان نیز امروز با صدور اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی و بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت، رُخداد مه و کولاک برف موقت در ارتفاعات برفگیر و کاهش دید و نوسانات دما در روزهای یاد شده در همه مناطق بویژه شمال، غرب و مرکز استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، احتمال لغزندگی سطح محورها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، مه، وزش باد شدید، یخزدگی سطح جاده‌ها در نواحی سردسیر، لغزندگی و کاهش دید در راه‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد.

مدارس اصفهان فردا سه شنبه 22 اسفند تعطیل

در این اطلاعیه به هموطنان توصیه شده است تا ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو خودداری کنند و احتیاط لازم را هنگام عبور از گردنه‌ها به خرج دهند و تجهیزات زمستانی همراه داشته و دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله راهداری نیز برای برفروبی در گردنه‌ها و جاده‌ها و نقاط سردسیر و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها آماده باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید