از هشدار به هنجار شکنان تا محدودیت‌های ترافیکی آبادان در چهارشنبه آخر سال!


از هشدار به هنجار شکنان تا محدودیت‌های ترافیکی آبادان در چهارشنبه آخر سال!

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: محدودیت های رفت و آمد در آبادان از بعد از ظهر سه شنبه، ۲۲ اسفند در آبادان اعمال می شود. سرهنگ کیومرث کشوری با اشاره به محدودیت تردد در...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: محدودیت های رفت و آمد در آبادان از بعد از ظهر سه شنبه، ۲۲ اسفند در آبادان اعمال می شود.

سرهنگ کیومرث کشوری با اشاره به محدودیت تردد در بلوار شهید یاسینی از اسکله ۱۲ تا میدان فرودگاه افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه در مسیر‌های منتهی به این بلوار از شمال و جنوب محدود است و به جز خودرو‌های امدادی هیچ گونه وسیله ای اجازه ورود به این مسیر را ندارد.

وی با بیان مسیر‌های جایگزین خاطر نشان کرد: بلوار اروند صغیر برای ساکنان آن منطقه و همچنین ورود به دهکده بریم در نظر گرفته شده است.

ایشان افزود:خیابان‌های پشت فرودگاه مسیر‌های جایگزین برای تردد و دسترسی افراد به خرمشهر و برعکس است و این افراد همچنین می توانند از مسیرِ خطِ کنار، بلوار ولیعصر و بلوار فرودگاه دسترسی داشته باشند.

کشوری خاطرنشان کرد:بلوار قدس ،شهدای هفت تیر، بلوار دانشگاه آزاد اسلامی وبلوار شهید کارکوب زاده آبادان را از دیگر مکان‌های جایگزین برای دسترسی به خرمشهر و ساکنان بریم و مناطق اطراف است.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه ضمن هشدار به هنجار شکنان و برخورد قاطع پلیس در این زمینه ،به خانواده‌های آبادانی توصیه کرد تا در چهارشنبه سوری مراقب رفتار فرزندان خود باشند و رانندگانی که کار ضروری ندارند در منزل بمانند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

علی رنجکش


از هشدار به هنجار شکنان تا محدودیت‌های ترافیکی آبادان در چهارشنبه آخر سال!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...