پاتک پلیس لرستان به 306 متهم تحت تعقیب


پاتک پلیس لرستان به 306 متهم تحت تعقیب

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس...

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری طی 24 ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح 27 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 92 عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و 16 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه این طرح بیش از 58 کیلو گرم انواع مواد مخدر و بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف، 23 خرده فروش مواد مخدر و تهیه و توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و 122 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی لرستان در ادامه ازکشف 43 هزار و 671 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال، توقیف 131 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری 25 قاچاقچی و 21 سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 306 متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی و دستگیری 13 نفر سارق در این طرح گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


پاتک پلیس لرستان به 306 متهم تحت تعقیب

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده