ویدئو / تبریک ویژه رونالدو به مناسبت ماه رمضان


ویدئو / تبریک ویژه رونالدو به مناسبت ماه رمضان

تبریک ویژه رونالدو به مسلمانان به مناسبت اولین روز ماه رمضان در کشور عربستان.

تبریک ماه رمضان رونالدو

رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با انتشار یک ویدئو فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمان جهان تبریک گفت.

در پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ مقارن با شانزدهم بهمن سال ۱۳۶۳ کریستیانو رونالدو در یک خانواده فقیر چشم به جهان گشود. در دوران کودکی به علت علاقه و گرایش زیاد او به شخصیت پاتریک کلایورت او را با نام کلایورت خطاب میکردند.

کریستیانو رونالدو در میان یک خانواده مسیحی کاتولیک و فقیر رشد کرده و در اتاق مشترک با سایر برادر و خواهر هایش زندگی می کرد.

ویدئو / تبریک ویژه رونالدو به مناسبت ماه رمضان

رونالدو دارای مذهب مسیحیت کاتولیک می باشد. پدر او به علت ابتلا به بیماری کبدی در اثر مصرف زیاد الکل در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۵ هنگامی که رونالدو فقط ۲۰ سال داشت، دارفانی را وداع گفترونالدو دارای چهار فرزند بوده که نخستین آنها پسری است که در تاریخ هفدهم ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ در ایالات متحده متولد شد. نام او را کریستیانو رونالدونهاده و خانواده‌اش اسم مستعار کریستیانینو را برای او تعیین کردند. رونالدو بیان کرد که سرپرستی کامل او بر عهده خودش می باشد.
‌البته تا کنون رسما هویت مادر پسرش را در مقابل رسانه ها افشا ننموده است. در سال ۲۰۱۰ رونالدو ارتباطش را با ایرنا شابک شروع کرد. ولی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ آنها به این رابطه خاتمه دادند. در سال ۲۰۱۵ پس از جدا شدن از ایرنا شابک، او ارتباط جدیدی را با لوسیا ویالون مجری و گزارشگر تلویزیون در اسپانیا شروع کرد.
در تاریخ هشتم ماه ژوئن سال ۲۰۱۷، فرزندان دوقلو رونالدو که یک دختر و پسر بودند، به روش رحم اجاره ای متولد شدند.
چهارمین فرزند رونالدو دختری است که از ارتباط او با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی، در نوامبر سال ۲۰۱۷ در آرژانتین به دنیا آمد و تاکنون این زوج به ارتباط خود ادامه می دهند



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...