با این روش ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک کنید


با این روش ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک کنید

به گزارش رکنا به نقل از کمیته امداد ، محمد دهرویه با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر و سرریز شدن سدهای استان سیستان و بلوچستان مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی...

به گزارش رکنا به نقل از کمیته امداد ، محمد دهرویه با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر و سرریز شدن سدهای استان سیستان و بلوچستان مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی هموطنانمان آسیب دیده است، گفت: در همین راستا کمیته امداد استان تهران آماده دریافت کمک‌های خیّران و مردم نیکوکار برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: خیّران و مردم نوعدوست می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های نقدی خود را برای هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

دهرویه ادامه داد: شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵_۰۲۱ و درج عدد ۱۷، از طریق لینک https://sana.emdad.ir/qr/fua۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۰۴۶۴۴aj از دیگر روش های پرداخت کمک های مردم نیکوکار به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون کمک های نقدی و غیرنقدی شامل دو کامیون پتو، سبدکالا، کفش و پوشاک به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اهدایی مردم نیکوکار استان تهران برای هموطنان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی تصریح کرد: برای سهولت تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان از مردم تقاضا داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر کالاهای مورد نیاز تهیه و به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهداء شود.


با این روش ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی