ماجرای یک قتل وحشتناک با شمشیر سامورایی


ماجرای یک قتل وحشتناک با شمشیر سامورایی

متهم پرونده جنایت با شمشیر سامورایی به ارتکاب قتل دوم هم اعتراف کرد و اولیای‌ دم هر دو مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران درخواست قصاص قاتل شدند 1 حوادث 1402/12/21

قتل با شمشیر سامورایی

متهم این پرونده که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مواد روان‌گردان مرتکب قتل شده است، تا پیش از این به ارتکاب یکی از قتل‌ها اعتراف کرده و مدعی بود مقتولی که او به کام مرگ کشانده خودش عامل جنایت اول بوده است؛ اما این متهم در جدید‌ترین مرحله از اعترافات خود ارتکاب هر دو قتل را گردن گرفته است.

حدود یک ماه پیش دورهمی چند جوان پس از مصرف مواد توهم آور به جنایتی هولناک منجر شد. صبح روز حادثه ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد از اتفاقی عجیب در ساختمانی چندطبقه مطلع شدند. دختری با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود. این دختر به ماموران گفت: دوستانم در خانه‌‌ای هستند که اجاره‌ کرده‌ایم و حال و احوال همه‌ ما بد است. در خانه درگیری پیش آمده است.

پس از آن بود که ماموران وارد خانه شدند و به محض باز کردن در واحد، با جسد دختر 24ساله‌ای مواجه شدند که گردنش بریده بود و آثار چند ضربه هم در اعضای دیگر بدنش دیده می‌شد. ماموران وقتی وارد خانه شدند در یک اتاق‌خواب با جسد بی‌جان دیگری روبه‌رو شدند. مقتول، پسر 21ساله‌ای‌ بود که گردن او هم بریده و دستش نیز تا نیمه قطع شده بود و آثار جراحات عمیق و متعدد بر پشتش دیده می‌شد. در اتاق‌خواب دیگر پسر 20ساله‌ای به نام کامبیز بود که آثار متعدد چاقو و قمه بر بدنش مشهود بود اما هنوز زنده بود. به همین دلیل بلافاصله از ماموران امداد پزشکی اورژانس تهران کمک خواسته شد تا او به بیمارستان منتقل شود و تحت درمان قرار گیرد.

در ادامه معلوم شد افراد حاضر در این ساختمان چند دوست هستند که از شهرهای مختلف به تهران آمده و این واحد را برای چند روز کرایه کرده بودند تا دورهمی برگزار کنند اما یکی از آنها قرص توهم‌زا خرید و بعد از مصرف آن، اتفاقات هولناک آغاز شد.

پس از چند روز کامبیز که حال جسمی و روحی‌اش بهتر شده بود در دادسرای جنایی تهران تحت تحقیق قرار گرفت. او گفت: 21ساله هستم و سابقه ندارم. آن مواد روان‌گردان را که از نوع قارچ بود به صورت اینترنتی خریدم و یک و نیم میلیون هم پولش را دادم. قرار بود در آن دورهمی برای یکی از حاضران که دختری جوان بود تولد بگیریم. او شخصیت یک بازی کامپیوتری را که شمشیر سامورایی داشت، خیلی دوست داشت. برای همین شمشیر سامورایی را که مربوط به آن شخصیت بود، برای کادوی تولدش خریدم. در جشن پسری که دوست و همشهری من بود بعد از مصرف قارچ بدحال شد. او لباس خودش را پاره کرد و وسایل خانه را به هم ریخت. حتی می‌خواست به آن دختری که فوت شده تجاوز کند. برای همین آن دختر که مهتاب نام داشت با شمشیر دوستم را کشت. بعد با شمشیر و چاقو خودش را زد و به دست من هم چند ضربه زد. او می‌گفت زندگی فایده ندارد، حالش بد بود و بدتر هم می‌شد. من هم با چاقو به او ضربه زدم و بعد می‌خواستم خودکشی کنم که نتوانستم. با دست خونی می‌خواستم به انگلیسی بنویسم متاسفم اما فقط حرف اول آن را نوشتم و از حال رفتم. نمی‌دانستم عاقبت مهمانی با مواد این‌طور باشد. الان قدر زندگی را می‌فهمم. اگر مواد مصرف نمی‌کردیم این اتفاق نمی‌افتاد و دوستان‌مان نمی‌مردند.

در ادامه، بازپرس علیمردان دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد تا همه ابعاد این پرونده روشن شود. سرانجام کامبیز در جدید‌ترین مرحله تحقیقات ادعاهایش را تغییر داد و گفت هر دو قتل را خودش مرکتب شده است. او همچنان در بازداشت است تا تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل‌ها در دستور کار قرار گیرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا