پایان فیلمبرداری «خانه روشنا»


پایان فیلمبرداری «خانه روشنا»

فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه پایان یافت.

پایان فیلمبرداری «خانه روشنا»

به گزارش راهبرد معاصر؛ فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه و تهیه‌کنندگی هادی خدادی در تهران به اتمام رسید.

ارغوان قاسم‌نژاد و مهدی زنگنه، نویسندگی این مجموعه ۱۰ قسمتی را بر عهده دارند و حامد عبداللهی نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است.

دیگر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری؛ علی محمدزاده، مدیر تولید؛ حمید سرپیران، مدیر صدابرداری؛ فرهاد تبریزی، طراح گریم؛ نازنین امینی، طراح صحنه و لباس؛ پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی؛ امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران؛ کیمیا خلج، معصومه محمدپور، ساناز سماواتی، محمدرضا رهبری، مهدی علیپور، افشین سنگ چاپ، شیدا باطنی، علی بهادری، فرخنده طالبی، حسنا قبادی، فرج الله گل سفیدی و پروین ملکی.

«خانه روشنا» داستانی پیرامون سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی به این شرح است: غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، همواره آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تاسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تاسیس شده است. غزاله بلاگر هم هست و با موضوع خانه روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز سایر فعالیت‌های خیریه، ویدئو‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه روشنا تشکیل می‌دهند. غزاله و لیلا، حین پیگیری این پرونده، با مساله وقف و انواع آن آشنا می‌شوند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022