واکنش جدی حماس به اعتراف جدید اسرائیل/تلاشی برای فرار از جنایات سیستماتیک


واکنش جدی حماس به اعتراف جدید اسرائیل/تلاشی برای فرار از جنایات سیستماتیک

اقتصادنیوز: حماس نسبت به اعتراف ارتش اسرائیل در مورد به شهادت رساندن یک پیرمرد فلسطینی بی‌گناه واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این جنبش امروز یکشنبه اعلام کرد: اعتراف ارتش اشغالگر جنایتکار در خصوص به شهادت رساندن «عطا ابراهیم المقید» ناشنوای فلسطینی، بی‌آنکه تهدیدی برای سربازان این رژیم باشد و نیز اعلام ارتش صهیونیستی برای انجام تحقیقات درباره این جنایت، تلاشی گمراه‌کننده از سوی ارتش اشغالگر نازی برای فرار از جنایت‌های هدفمندی است که در حق مردم بی‌دفاع فلسطین مرتکب می‌شود.

خبر مرتبط
جزئیات عملیات مهم مقاومت علیه نظامیان اسرائیل/ حماس بیانیه داد

اقتصادنیوز: جنبش حماس جمعه شب در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان اسرائیلی در شمال کرانه باختری (شهرک صهیونیست نشین حومش) که منجر به زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست شد، اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌هاست.

شبکه الجزیره قطر روز جمعه صحنه‌هایی از اعدام یک پیرمرد فلسطینی و بی‌دفاع توسط سربازان صهیونیستی را در هنگام یورش به خانه‌ای در غرب شهر غزه پخش کرد.

صحنه‌هایی که دوربین یک سرباز صهیونیستی فیلمبرداری کرده است، لحظاتی را نشان می‌دهد که سربازان به خانه هجوم آورده و این پیرمرد را که در خانه تنها بود، اعدام کردند.

خبر مرتبط
حماس نتانیاهو را تهدید کرد/ تعلل در توقف جنگ بازی با جان اسرای اسرائیلی است

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس جمعه شب گفت که کابینه نخست وزیر اسرائیل بدنبال بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه در تابوت است.



ارتش رژیم صهیونیستی امروز به جنایت سربازانش درباره اعدام این فلسطینی ۷۳ ساله داخل منزلش در غرب نوار غزه، اعتراف کرد و مدعی شد در این باره تحقیق می‌کند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش حماس از جامعه جهانی و نهادهای حقوق‌بشری خواست، جنایات رژیم صهیونیستی را مستند کرده، این رژیم خونریز را به خاطر جنایاتش علیه غیرنظامیان بی‌گناه که از همه محدودیت‌ها فراتر رفته، مجازات و اقدامات لازم را برای توقف جنایت نسل‌کشی ارتش اشغالگر در نوار غزه اتخاذ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی