حق الزحمه دستیاران پزشکی 40 درصد افزایش یافت


حق الزحمه دستیاران پزشکی 40 درصد افزایش یافت

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی حق الزحمه پزشکی بیمارستانی در سال آینده خبر داد. 1 اقتصادی 1402/12/20

خبر خوش برای دستیاران پزشکی


ابوالفضل باقری فرد در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در حاشیه بازدید و افتتاح چند پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه یکی از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه درمان و آموزش است که امروز بزرگترین مرکز آزمایشگاهی در این استان افتتاح شد.

وی افزود: آزمایشگاه مرجع منطقه‌ای غرب کشور در استان کرمانشاه جز پیشرفته‌ترین آزیشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف آزمایشگاهی بوده که با دریافت و جمع آوری نمونه‌ها در استان به تشخیص بیماری و سهولت در انجام امور مربوطه به مراجعین سایر آزمایشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت همچنین به افتتاح مرکز مهارتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز اشاره و تصریح کرد: این مرکز با وجود قدمت خود از سال ۹۲ امروز با تجهیزات پیشرفته‌تری در حوزه آموزش شبیه سازی تخصصی و فوق تخصصی افتتاح شد.

باقری فرد در ادامه دستیاری در کشور نیز تاکید و خاطر نشان کرد: به منظور رفاه و ایجاد شرایط بهتر برای دستیاران بیمارستانی در سال آینده افزایش حق الزحمه در سراسر کشور به میزان ۴۰ تا ۴۵ درصد را خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به لزوم بکاری گیری کادر درمان و دستیاران بیمارستانی در ایام نوروز با شیفت بندی تمام مراکز درمان ارائه خدمات خواهند داشت.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه