عیدی پیش‌دستانه آموزش و پرورش به دانش‌آموزان


عیدی پیش‌دستانه آموزش و پرورش به دانش‌آموزان

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در عید ۱۴۰۳ هیچ تکلیف نوشتاری نخواهند داشت.

عیدی پیش‌دستانه آموزش و پرورش به دانش‌آموزان

به گزارش راهبرد معاصر، نشست خبری حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با موضوع تبیین رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی این معاونت امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدا طریفی حسینی در خصوص تکالیف دانش‌آموزان در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ پیک نوروزی نخواهیم داشت و هیچگونه تکلیف نوشتاری از ستاد به مدارس ابلاغ نشده است.وی در ادامه بیان کرد: برای تکالیف نوروزی سه گروه فعالیت کاربردی و مهارت محور تعریف کرده‌ایم که دانش‌آموزان، معلمان و مدارس ما می‌توانند به صورت داوطلبانه یکی از آ‌نها را انتخاب و یا مواردی مشابه آن را طراحی کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در ادامه افزود: محور اول در نظر گرفته شده فرصت‌های متنوع یادگیری است که ما آن را بر اساس ساحت‌های شش گانه تربیت از جمله علمی و فناورانه، تربیت زیبا شناختی و اقتصادی و... در نظر گرفتیم و دانش آموزان می‌توانند تکالیف خود را در قالب‌های مختلف صوت، تصویر و نوشتاری برای معلم ارسال کنند.

وی در خصوص محور دوم گفت: محور دوم ، نوروز و داستان است که دانش‌آموزان می‌توانند داستان خوانی، داستان‌گویی یا داستان نویسی انجام دهند و خلاصه آن را به معلم تحویل می‌دهند. محور سوم هم دوستی با محیط زیست و طبیعت است که کودکان می‌توانند از فعالیت‌های خود در طبیعت فیلم و عکس گرفته و برای معلم خود ارسال کنند.وی خطاب به معلمان تأکید کرد: دانش‌آموزان شرایط و توانایی گوناگونی دارند که باید در انجام تکالیف در نظر گرفته شود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان