عملیات پاکسازی در پاکستان+آمار هلاکت تروریست‌ها


عملیات پاکسازی در پاکستان+آمار هلاکت تروریست‌ها

اقتصادنیوز: ارتش پاکستان از هلاکت ۹ تروریست در دو عملیات پاکسازی جداگانه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نیروهای امنیتی پاکستان در دو عملیات جداگانه علیه تروریست‌ها در وزیرستان شمالی ۹ تروریست را به هلاکت رساندند.

ارتش پاکستان روز یکشنبه اعلام کرد در ادامه عملیات پاکسازی، ۴ تروریست در یک عملیات مبتنی بر اطلاعات در ۸ مارس در منطقه وزیرستان شمالی کشته شدند.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، همچنین تبادل آتش بین نیروهای امنیتی پاکستان و ۵ تروریست که قصد نفوذ از مرز پاکستان و افغانستان را داشتند؛ به کشته شدن همه تروریست‌ها انجامید.

خبر مرتبط
درخواست پاکستان از طالبان برای اقدامات امنیتی در مرز دو کشور

اقتصادنیوز: ارتش پاکستان با انتشار گزارشی در زمینه عملیات جلوگیری از ورود عناصر تروریستی از مرز افغانستان از طالبان خواست که اجازه ندهد تروریست‌ها از خاک کابل برای حمله به همسایگان استفاده کنند.

سازمان امداد و نجات پاکستان هم اعلام کرد که صبح امروز یکشنبه در پی انفجاری در نزدیکی بازاری در شهر پیشاور در شمال غربی این کشور دو نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

«بلال احمد فیضی» مسؤول روابط عمومی سازمان امدادونجات ایالت خیبرپختونخوا درباره جزئیات این حادثه گفت: این انفجار در اوایل صبح در جاده نصیر باغ در نزدیکی بازار بورد، یک بازار محلی در پیشاور، مرکز استان خیبر پختونخوا در شمال غربی کشور رخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی