کریستیانو رونالدو حربه جدیدی رو کرد


کریستیانو رونالدو حربه جدیدی رو کرد

کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین حضور پیدا خواهد کرد.

دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان العین و النصر فردا شب در استادیوم الاول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد و دو تیم برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

النصر که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، به دنبال جبران شکست در مسابقه رفت است. جایی که آنها در امارات با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند و امیدوار هستند تا در میان استقبال هواداران خودی، برنده از زمین خارج شوند.

شاگردان کاسترو در سه دیدار اخیر خود دو مرتبه شکست خورده‌اند. پس از تساوی عجیب 4 – 4 برابر الحزم، آنها در آسیا به العین و در لیگ به الرائد باختند تا عملا شانس قهرمانی در لیگ حرفه‌ای را از دست بدهند و حالا در پی زنده نگه داشتن شانس خود در لیگ قهرمانان هستند.

این نتایج ضعیف باعث شده تا فشارها روی لوئیس کاسترو سرمربی النصر افزایش یابد. حتی برخی از هواداران نیز خواستار برکناری این سرمربی شدند و حالا نیز فوق ستاره پرتغالی این تیم که یکی از عوامل حضور کاسترو در عربستان بوده، به حمایت از سرمربی خود می‌پردازد.

کریستیانو رونالدو حربه جدیدی رو کرد

رسانه‌های سعودی نوشته‌اند که کریستیانو رونالدو قصد دارد تا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار فردا، فشارها را از روی کاسترو برداشته و یک بار دیگر بر حمایت خود از این سرمربی تأکید کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb