لبنان مواضع ارتش اسرائیل را موشک باران کرد


لبنان مواضع ارتش اسرائیل را موشک باران کرد

اقتصادنیوز: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد: 12 موشک از لبنان به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شد.

به گزارش اقتصادنیوزو به نقل از ایرنا، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ۱۲ فروند موشک از جنوب لبنان به منطقه «جبل الجرماق» در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تلفات و خسارات ناشی از این حمله موشکی افزود که آژیر خطر بصورت مکرر در شهرک های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمده است.

همچنین شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله لبنان موشک های را به سمت منطقه «میرون» در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این شبکه لبنانی همچنین به نقل از خبرنگار خود در جنوب این کشور اضافه کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز حومه شهرک «الهباریه» را گلوله باران کرد.

خبر مرتبط
جنایت جدید اسرائیل/ صفوف انتظار فلسطینی ها تیرباران شد

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در میان سکوت محافل بین المللی به جنایات خود ادامه می دهد.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

خبر مرتبط
حمله حزب الله لبنان به ارتش اسرائیل در شمال فلسطین

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه شب اعلام کرد که نیروهای ارتش اسرائیل را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی