قاضی‌زاده هاشمی: اصرار برای حضور مردم در انتخابات نقطه قوت نظام است


قاضی‌زاده هاشمی: اصرار برای حضور مردم در انتخابات نقطه قوت نظام است

معاون رئیس‌جمهور گفت: این که نظام مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند نه تنها یک نقطه منفی نیست بلکه نقطه قوت و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

قاضی‌زاده هاشمی: اصرار برای حضور مردم در انتخابات نقطه قوت نظام است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره چرایی دعوت نظام و مسئولان از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: مسئولان کشور براساس شناختی که از مناسبات جهانی دارند و براساس ذات نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از اول انقلاب تا امروز از مردم دعوت کرده اند تا در سرنوشت و آینده خود و کشور مشارکت داشته باشند.


وی تاکید کرد: این موضوع نه تنها یک نقطه منفی نیست بلکه از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، این‌که یک حکومتی مدام به مردم می گوید که ما با شما شریک هستیم و ما یکی هستیم و همه بیاییم در سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم، این نقطه قوت نظام است و این فرمایش امام از اول انقلاب و رهبران بصیر و خدوم انقلاب است و از اول انقلاب تا کنون این ادامه دارد و یک نقطه مثبت در نظام است.


قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: ما حکومتی نیستیم که به پشتیبانی قوای خارجی و دولت‌های خارجی بخواهد اداره شود و دولت و حکومتی هم نداریم که بخواهد مثل برخی از حکومت‌های دیکتاتوری با زور سرنیزه کشور را اداره کند بنابراین صرفاً این حکومت می‌تواند بر پایه آرای مردم و حضور مردم در صحنه ادامه داشته باشد و اداره شود.


وی اضافه کرد: بنابراین این از صداقت رهبر معظم انقلاب و حضرت امام (ره) و همه مسئولینی است که مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند و می‌گویند که مردم این حکومت برای شماست و از اول شما درستش کردید و اگر بخواهد ادامه هم داشته باشد شما باید پای کار باشید، این صداقت مسئولین جمهوری اسلامی ایران است.


معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما در انتخابات اخیر هم دیدیم که بالاخره بیست و پنج میلیون نفر علی‌رغم این‌همه تبلیغات دشمنان در انتخابات شرکت کردند، البته مسئولان کشور هرکدام در حوزه خودشان ببیند ضعف کجاست و چه اصلاحاتی باید در کشور انجام شود که سطح مشارکت مردم بالاتر برود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی