خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی: اسرائیل را ترک خواهیم کرد


خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی: اسرائیل را ترک خواهیم کرد

«یتسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی شنبه شب تهدید کرد: اگر ما رو مجبور کنند که به ارتش اسرائیل بپیوندیم، همگی اسرائیل را ترک خواهیم رفت.

خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی: اسرائیل را ترک خواهیم کرد

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یوسف گزارش دادند که این خاخام یهودی گفته قبیله «لاوی» از پیوستن به ارتش معاف هستند و تحت هیچ شرایطی نباید این کار صورت گیرد و در صورتی که مجبور به ملحق شدن به ارتش شوند، همگی این سرزمین را ترک خواهند کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) و آغاز حمله حماس تاکنون ۳۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کردند.

نهاد‌های جمعیتی و مهاجرتی رژیم اشغالگر قدس ۱۵ آذرماه نیز اعلام کردند عملیات طوفان الاقصی که جنبش حماس در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) علیه اشغالگران آغاز کرد، باعث فرار صد‌ها هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آن‌ها به کشور‌های اصلی شان شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این نهاد‌ها که در پایگاه صهیونیستی «زمان اسرائیل» منتشر شد، از هفتم اکتبر تا ابتدای نوامبر (از اواسط مهرماه تا آبان ماه) گذشته حدود ۳۷۰ هزار صهیونیست سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده اند.

این در حالی است که از سپتامبر تا هفته اول اکتبر (اواسط شهریور تا اواسط مهرماه) گذشته حدود یک میلیون نفر سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند که شماری از بازگشت خودداری کرده‌اند./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!