همراهان بیمار بینی پرستار بیمارستان جیرفت را شکستند


همراهان بیمار بینی پرستار بیمارستان جیرفت را شکستند

رییس بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: بامداد امروز (شنبه) بر اثر درگیری همراهان یک بیمار که بر اثر نزاع بستری شده بود یک پرستار این بیمارستان دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و کارش به اتاق عمل کشید.

همراهان بیمار بینی پرستار بیمارستان جیرفت را شکستند

به گزارش راهبرد معاصر؛ البرز مشایخی در رابطه با جزئیات این اتفاق اظهار کرد: بعد از ترخیص یکی از بیماران که به دلیل نزاع بستری بود، هزینه ترخیص او به این دلیل که بیمه شامل آن نمی‌شود آزاد حساب شده بود و این بیمار و همراهانش شروع به توهین و جدل لفظی می‌کنند.

وی افزود: این افراد در نهایت اقدام به ضرب و جرح پرستار می‌کنند که منجر به شکستگی در ناحیه بینی او می‌شود و میزان جراحت به حدی بود که این پرستار عمل جراحی می‌شود.

مشایخی اضافه کرد: نگهبانی هم وارد عمل شده بود، اما همراهان و بیمار چهار نفر بودند که پرستار را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی بیان کرد: خدمات دهی در بخش اورژانس بیمارستان برای سه ساعت متوقف مانده بود و سرانجام با رسیدن پلیس سه نفر بازداشت شدند.

رییس بیمارستان امام جیرفت با بیان اینکه تقریبا این اتفاقات به صورت مداوم، هر از چند وقت در این بیمارستان رخ می‌دهد افزود: لزوم ایجاد یک پایگاه یا کیوسک انتظامی در بیمارستان وجود دارد، چون نگهبانان از امکانات و ابزار قانونی لازم برای مقابله با چنین شرایطی برخوردار نیستند.

وی یادآور شد: درخواست رسمی به مسئولان مرتبط برای این امر داده شده است، ما حاضریم ماموران در اینجا مستقر شوند و اگر ماموریت هم خوردند در خارج از بیمارستان به آن رسیدگی کنند.

مشایخی تصریح کرد: گاهی ما شاهد تیراندازی در محوطه بیمارستان هستیم و نگهبانان توان مقابله با یک فرد مسلح را ندارند.

وی گفت: یا خودمان مورد ضرب و جرح قرار می‌گیریم یا بیمارستان محل تسویه حساب دو طرف نزاع می‌شود.

وی یادآور شد: ۲ ماه پیش نیز در محوطه بیمارستان تیراندازی کردند و متواری شدند و یک ماه پیش هم بوسیله چاقو دست و گلوی نگهبان بیمارستان زخمی شد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403