کدام مناطق بازار مسکن پررونقی دارند؟


کدام مناطق بازار مسکن پررونقی دارند؟

بررسی‌ بازار مسکن در پایتخت نشان می‌دهد که هم‌اکنون بازار شب عید مسکن در منطقه پرمعامله 10 فعال است و معاملات ملکی صورت می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک واسطه‌گر ملکی در منطقه 10 می‌گوید: حدود یک ماه است که بازار خرید و فروش این منطقه از رکود خارج شده و معامله صورت می‌گیرد و شاهد افزایش خریداران و فروشندگان هستیم.

او می‌گوید اغلب فروشندگان راضی به تخفیف نیستند؛ اما برخی از فروشندگان با رایزنی مشاوران ملکی و تشریح شرایط بازار مسکن، به کوتاه آمدن از قیمت پیشنهادی خود می‌آیند.

به گفته وی، متوسط قیمت هر مترمسکن نوساز در محله جیحون، 65 تا 70 میلیون تومان است؛ بنا به مشاهدات ما، آپارتمانی با 63 مترمربع زیربنا و نوساز، دارای یک خواب ، آسانسور و انباری، 3 میلیارد و 520 میلیون تومان و در محله هاشمی، واحدی با 75 متمربع زیربنا و نوساز، 5 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله هفت چنار، آپارتمانی 65 متری و 12 سال ساخت، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و در محله آذربایجان، واحدی 90 متری و 2 سال ساخت، 7 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در سلسبیل، برای واحدی 66 متری و 6 سال ساخت، 4 میلیارد و 600 میلیون تومان و در جیحون، برای واحدی 54 متری و 12 سال ساخت، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است.

کدام مناطق بازار مسکن پررونقی دارند؟

منبع : اکو ایران
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج