واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری / نکیسا: یکی از کاغذها برای جلب محبت بود! / فیلم


واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری / نکیسا: یکی از کاغذها برای جلب محبت بود! / فیلم

به گزارش رکنا، در جریان بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن، کاغذهایی در رختکن قرمزها پیدا شد که شبیه به دعا نویسی بود و این موضوع اتهام های زیادی متوجه ذوبی ها کرده است. نیما نکیسا در این باره...

به گزارش رکنا، در جریان بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن، کاغذهایی در رختکن قرمزها پیدا شد که شبیه به دعا نویسی بود و این موضوع اتهام های زیادی متوجه ذوبی ها کرده است.

نیما نکیسا در این باره گفت: همینجا باید یک پرانتزی باز کنم و درباره اتفاقات مضحکی که در ورزشگاه ما افتاد، صحبت کنم. شان یک باشگاه مثل پاس قدیم، ذوب‌آهن قدیم و ذوب‌آهنی که هنوز ۵۴ سال است جلو می‌آید و در ذهن و قلب مردم در اصفهان رسوخ کرده است، خیلی فراتر از این جملات مضحک است. من نمی‌دانم چطور و از چه طریقی این اتفاق رخ داده اما خالصانه می‌گویم نه در فضای ذوب‌آهن و نه در فضای ذهنی و فکری ما وجود داشته که بخواهیم نعوذ بالله خداوند را کنار بگذاریم و متوسل به چنین حیله‌های بد و ضدارزشی بشویم. اینکه از کجا و چطور و با چه ترفند و زمانبندی این اتفاق رخ داده است، نمی‌دانم.

او ادامه داد: من زیاد نمی‌خواهم به این قضیه بپردازم اما شما می‌دانید که من هشت سال در پرسپولیس بازی کردم و امروز به عنوان یک خدمتگزار، یک مسئولیتی در باشگاه ذوب‌آهن دارم. واقعا امروز برایم هیچ رنگی به جز رنگ سبز ذوب‌آهن مطرح نیست. تمام تلاش‌ خودم، معاونان محترم، سرمربیان محترم از برادر خوبم آقای ربیعی تا دکتر مهران حاتمی برای موفقیت این باشگاه است. من امسال خیلی شانس آوردم که با چنین بزرگانی همراه شدم؛ آقای هادی رضایی، مهران حاتمی، خانم دکتر شمس، خانم شعبانیان و ... . اصلا مجموعه ما نیاز به چنین فضایی ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن می گوید رختکن تحویل اعضای پرسپولیس بوده است: ما ساعت ۱۲:۳۰ ظهر مثل همیشه رختکن را پلمپ شده تحویل تدارکات تیم پرسپولیس دادیم. چیزی که عیان شده، ساعت ۱۵:۴۰ بعدازظهر بوده است. صحبت من این است که نه در شان باشگاه بزرگ پرسپولیس است و نه در شان برادر خوبم آقای درویش و آقای پیروانی که کاپیتان تیم ملی فوتبال بوده‌اند. پرسپولیس بزرگانی دارد که هیچوقت وارد این فضا نشده‌اند. امروز ما با تمام اصرار از حراست محترم کارخانه ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم که به این موضوع ورود کند. روزی نیست که آقای ربیعی بابت این مسئله به ما فشار نیاورد و ناراحتی و نگرانی خودش را بابت این مسئله نشان ندهد.

نکیسا می گوید یکی از این کاغذها برای جلب محبت بوده است: ما قاعدتا کاغذها را برای راستی آزمایی می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تحقیق کنیم که از کجا درآمده و چه چیزی بوده و فحوای کلام چه چیزی است. شما همین الان در اینترنت بزنید، همین کاغذها را می‌دهد.‌ کپی بود و جالب اینجاست که یکی از آنها اصلا مرتبط به فضای عدم موفقیت نبود. یک چیزی بگویم که شاید دوستان بخندند؛ یکی از آنها برای جلب محبت بوده است. ما این را به چند نفر دادیم و گفتند اصلا خنده‌دار است. ما عکسش را دیدیم و اصل کاغذها به دست ما نرسیده دست.

او در ادامه با انتقاد از فضای مجازی هم گفت: خدا نکند یک موضوعی در فضای مجازی بیفتد. بسیار بد است که ما وکیل خودمان باشیم و قاضی دیگران. در گذشته ایران‌مان اصلا اینطور نبود که انقدر راحت آبروی یکدیگر را ببریم. می‌دانید که فضای مجازی به خوراک نیاز دارد و باید تغذیه شود تا بتواند رشد کند. شما وقتی که می‌بینید فضای مجازی بی خوراک است، باید متوجه شوید که فوتبال درست جلو می‌رود. پس یک سری از دوستان که برای این فضای مجازی، فضای ریالی و تومانی در نظر گرفته‌اند، اتفاقاتی را رقم می‌زنیم. ما از طریق حراست محترم کارخانه اقدام کرده‌ایم.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد:

من در دوران فوتبالم چنین چیزی را ندیده‌ام و تجربه نکرده‌ام‌، اما این مسائل در فوتبال ما هست. اگر خاطرتان باشد، زمان ما هم بود. ولی آنچه که امروز با آن روبرو شدیم، یک چیز مضحک و کودکانه است. من حتی پیام دوستی را که گفته است این برای مهر و محبت است، دارم. شما کاغذ سبز را نگاه کنید، یک تا نخورده است. چطور این در یک پارچه سبز رنگی بوده که مچاله شده و بالای رختکن با چسب لوکو پلاس چسبیده شده است؟ این کاغذ اصلا تا نخوره است. این اگر در یک پارچه کوچک قرار بگیرد، قاعدتا رد تاخوردگی‌اش مشخص است. باشگاه ذوب‌آهن بسیار بزرگ است و واقعا نمی‌شود با این باشگاه از این شوخی‌ها کرد.

نکیسا می گوید نمی شود این اتفاق را به باشگاه ذوب آهن نسبت داد: مطمئن باشید باشگاه ذوب‌آهن اتفاقی را رقم خواهد زد که بعید می‌دانم دیگر چنین اتفاقی برای باشگاهی رخ بدهد. بالاخره باید پیدا شود و اتفاقی بیفتد. من بارها گفته‌ام که نمی‌خواهم راجع به پرسپولیس و استقلال چیزی بشنوم، چون این دو باشگاه هویت کشور ما هستند. سپاهان هویت کشور ماست، تراکتور هویت کشور ماست. ولی ذوب‌آهن مکتب است و چنین مسئله مضحک و خنده‌داری را نمی‌شود به این باشگاه چسباند.

مدیرعامل ذوب آهن با گلایه از افشین پیروانی و رضا درویش به صحبت هایش ادامه داد: من بعد از این ماجرا با آقای درویش و آقای پیروانی صحبت نکردم اما از ایشان گله دارم. کاش آقای پیروانی به عنوان کسی که کاپیتان من بوده، قبل از اینکه این مسئله عنوان شود به خود من زنگ می‌زد و می‌گفت چنین چیزی در رختکن‌تان پیدا کردیم. یا اینکه من بارها از آقای درویش راهنمایی مدیریتی گرفته‌ام. من به عنوان کسی که وارد فضای مدیریتی می‌شوم، از چند بزرگوار مشورت می‌گیرم. من از آقای ساکت که بارها از ایشان مشورت مدیریتی گرفته‌ام، ممنونم. از آقای درویش، آقای فتح‌الله‌زاده، آقای شاهین رحمانی، آقای آجورلو و ... هم همینطور‌. اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما نمی‌دانی آن لحظه چه چیزی باید بگویی.

نکیسا در پایان گفت: صحبت آخرم در این موضوع این است که تمام دوربین‌های فولادشهر دست حراست کارخانه است و حتی به خود ما هم نمی‌دهند. اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مستقیما با حراست کارخانه مکاتبه کرده‌اند و حراست کارخانه هم این را در اختیار حراست اداره کل ورزش و جوانان گذاشته است. تا به امروز هیچ موضوعی شک برانگیزی نسبت به ورود و خروج افرادی که منتسب به باشگاه ذوب‌آهن باشند، نبوده است.


واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری / نکیسا: یکی از کاغذها برای جلب محبت بود! / فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین