دادگستری تهران این هفته نامه را به دلیل توهین به خاتمی توقیف کرد!


دادگستری تهران این هفته نامه را  به دلیل توهین به خاتمی توقیف کرد!

خبر آنلاین در ادامه آورده است ، هاشمی رفسنجانی روز هجدهم اسفند ۱۳۷۹ از توقیف هفته‌نامه حریم و حمله نشریه فیضیه به خاتمی نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید. در دفتر...

خبر آنلاین در ادامه آورده است ، هاشمی رفسنجانی روز هجدهم اسفند ۱۳۷۹ از توقیف هفته‌نامه حریم و حمله نشریه فیضیه به خاتمی نوشته‌است.

متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

در دفتر کوشک کار می‌کردم. مقدمه‌ای بر کتاب «امام علی(ع) در بیان هاشمی رفسنجانی» نوشتم که مجموعه اظهارات من دربارۀ امام علی(ع) در این بیست سال اخیر را جمع کرده است. گزارشی دربارۀ وضع داخلی روسیه و مسئله بحر خزر و نیز گزارش‌ها و بولتن‌ها را خواندم.

دادگستری تهران، هفته‌نامه حریم را توقیف‌ کرد، چون در شماره اخیرش، طنزی موهن علیه آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] نوشته بود و شعارهای ایشان را که عملی‌ نشده، به باد تمسخر گرفته بود. احتمالاً برای رفع تهمت جناحی عمل‌کردن قوه‌ قضائیه، این سرعت عمل ارائه شده؛ چون این هفته‌نامه متعلق به یکی از نزدیکان دفتر رهبری است. هفته پیش هم نشریه فیضیه، مقاله موهنی علیه آقای خاتمی نوشته بود.

بناست، روز یکشنبه آقای خاتمی در مجلس، برای گزارش عملکرد دولت خود، سخنرانی کند. دوم خردادی‌ها، برای آن تبلیغ زیادی می‌کنند و بعضی از جناح مقابل گفته‌اند که این کار بی‌سابقه‌ای است و یک اقدام تبلیغاتی انتخابات است.

چند روزی است که کارگران چندین کارخانه مهم، در اعتراض به وضع خود و تأخیر حقوق و کم بودن حقوق، اجتماع و تظاهرات دارند؛ گویا برای فشار بر شورای دستمزد برای اضافه‌کردن بیشتر حقوق و کم بودن حقوق. فرهنگی‌ها هم اجتماع و پیام و بیانیه در همین جهت دارند. دانشجویان چپ هم علیه قوه قضائیه، برنامه اجرا می‌کنند و بعضی‌ها هم علیه لیبرال‌ها. وضع آرامی نداریم. اظهارات رسانه‌ها و گروه‌های خارجی، علیه قوه قضائیه و به نفع دوم خردادی‌ها، به بهانه محکومیت آقای [مصطفی] تاج‌زاده، عجیب است.

دولت آمریکا، توافق دولت [بیل] کلینتون با کره شمالی در مورد موشک دوربرد را به این بهانه که اطمینان به صداقت کره شمالی ندارد، کان ‌لم ‌یکن اعلان کرده است. [آریل] شارون [رهبر حزب لیکود]، دولت ائتلافی خود را تشکیل داده و حالت تهدید علیه فلسطینی‌ها به خود گرفته، به خصوص بعد از انفجار دو سه روز قبل در شمال تل‌آویو که منجر به قتل سه نفر و مجروح شدن ۶۰ نفر شد.


دادگستری تهران این هفته نامه را  به دلیل توهین به خاتمی توقیف کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم