رئیس جمهور: تنش آبی در خوزستان برطرف شد /عجله‌ای برای افتتاح پروژه‌ها نداریم


رئیس جمهور: تنش آبی در خوزستان برطرف شد /عجله‌ای برای افتتاح پروژه‌ها نداریم

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات آبی، برقی و فاضلاب خوزستان در شروع به کار دولت سیزدهم گفت: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح‌هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش‌ها بسیار کم شده است.

رئیس جمهور: تنش آبی در خوزستان برطرف شد /عجله‌ای برای افتتاح پروژه‌ها نداریم

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح ۲۸ پروژه صنعت آب و برق خوزستان اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و مدیران باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به آب، برق، گاز و نفت افزود: معتقدیم افزایش بهره‌وری بسیار اهمیت دارد و همه مدیران باید این موضوع را محور کار‌ها قرار دهند و توجه داشته باشند آنچه نجام میشود با وضع مطلوب فاصله دارد یا نه و اگر این چنین است حتما فاصله‌ها را کم کنند.

رئیسی با قدردانی از دست‌اند‌رکاران افتتاح ۲۸ پروژه صنعت آب و برق خوزستان تصریح کرد: امیدوارم مردم از این پروژه‌ها بهره‌مند شود چرا که هدف ما آسایش مردم است و احساس رفاه و آرامش کنند.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات آبی، برقی و فاضلاب خوزستان در شروع به کار دولت سیزدهم ادامه داد: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح‌هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش‌ها بسیار کم شده است.

رئیسی رکورد زدن کشت گندم در خوزستان، رفع تنش آبی در بسیاری از مناطق، تلاش جهادی برای افتتاح پروژه‌ها در این استان را مسرت بخش دانست و گفت: دیگر نباید در هیچ شهر و روستایی تنش آبی داشته باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید القای هرگونه ناامیدی را از کشور دور کنیم، اضافه کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب از فتح قله‌ها سخن می‌گویند، ما مدیران نباید هرگز خسته شویم.

وی با بیان اینکه امروز ۱۵۴ جبهه کاری در خوزستان در حال فعالیت است، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌ها که سالیان سال باید به طول می‌انجامید جوانان این مرز و بوم با کار جهادی یک ساله به اتمام رساندند و این کار‌ها در کشور شدنی است و از همه مسئولان می‌خواهم تمام پروژه‌ها را با نهایت دقت به اتمام برسانند لذا باز هم تاکید می‌کنم هیچ عجله‌ای برای افتتاح پروژه‌ها نداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال افتتاح پروژه نیستیم بلکه کیفیت برایمان اولویت دارد، ادامه داد: با مهار آب‌های مرزی باید سطح داشته آبی را افزایش دهیم؛ این روز‌ها بارش‌ها کمی از نیاز کشور را برطرف کرد، اما نیاز به مدیریت مصرف داریم.

رئیسی مدیریت تولید و مصرف را به مدیران متذکر شد و گفت: اگر مدیریت مصرف نداشته باشیم و الگویی درست نداشته باشیم هر چه تولید کنیم با مصرف نادرست از بین خواهد رفت به این دو موضوع باید توجه داشته باشیم. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید