اخطار دانشگاه اصفهان در خصوص کلیپ جشن فارغ التحصیلی: دانشجویان باید پاسخگوی کار خود باشند


اخطار دانشگاه اصفهان در خصوص کلیپ جشن فارغ التحصیلی: دانشجویان باید پاسخگوی کار خود باشند

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان درخصوص کلیپی که با عنوان جشن فارغ التحصیلی این دانشکده در فضای مجازی منتشر شده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان در خصوص کلیپی که با عنوان جشن فارغ التحصیلی این دانشکده در فضای مجازی منتشر شده است، اعلام کرد: تعدادی از دانشجویان دانشکده بدون اخذ مجوز رسمی از معاونت فرهنگی و با هزینه شخصی، ضمن هماهنگی با یک شرکت خصوصی، البسه مورد استفاده در فیلم فوق را تهیه نموده و همان شرکت فیلم‌های کوتاه تهیه شده را تدوین و در اختیار حاضرین قرار داده است. با این وجود دانشجویان و برگزار کنندگان این برنامه بدون مجوز، پاسخگوی اقدامات خود در مراجع ذی صلاح دانشگاه خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان در خصوص کلیپی که با عنوان جشن فارغ التحصیلی این دانشکده در فضای مجازی منتشر شده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به اطلاع عموم دانشگاهیان می‌رساند فیلم کوتاه منتشر شده با عنوان جشن فارغ التحصیلی دانشکده علوم پزشکی در شبکه‌های اجتماعی و بازنشر آن توسط رسانه‌های تصویری ضد انقلاب، هیچ ارتباطی با برنامه‌های دانشگاه اصفهان ندارد.

تعدادی از دانشجویان دانشکده بدون اخذ مجوز رسمی از معاونت فرهنگی و با هزینه شخصی، ضمن هماهنگی با یک شرکت خصوصی، البسه مورد استفاده در فیلم فوق را تهیه نموده و همان شرکت فیلم‌های کوتاه تهیه شده را تدوین و در اختیار حاضرین قرار داده است.

ضمنا این فیلم کوتاه در یکی از زمین‌های فرعی ورزشی و محصور واگذار شده به بخش خصوصی در حاشیه دانشگاه تهیه شده است.

با این وجود دانشجویان و برگزار کنندگان این برنامه بدون مجوز، پاسخگوی اقدامات خود در مراجع ذی صلاح دانشگاه خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس