آیا مدارس تهران فردا شنبه 19 اسفند 1402 تعطیل است؟


آیا مدارس تهران فردا شنبه 19 اسفند 1402 تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس تهران فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه اعلام نشده است.

کیفیت هوای شهر تهران در چهارمین روز متوالی در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر امروز/پنجشنبه/ با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۲ در وضعیت ناسالم است و به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز کیفیت هوای شهر تهران نیز در وضعیت نارنجی قرار داشت.

بر اساس اطلاعات دستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تنها ۲ منطقه از جمله شهرداری منطقه ۱۹ و ۲۰ در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) است.

هواشناسی استان تهران اعلام کرد از اواخر وقت روز شنبه آینده با ورود سامانه جدید بارشی، موج جدید بارش‌ها به‌صورت بارش باران و برف در این استان بویژه پایتخت آغاز خواهد شد و شرایط کیفی هوا نیز بهبود پیدا می‌کند.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۰ روز هوای پاک، ۲۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود