اطلاعیه «سمات» در خصوص عدم پرداخت سود سهام عدالت از سوی برخی شرکت‌ها


اطلاعیه «سمات» در خصوص عدم پرداخت سود سهام عدالت از سوی برخی شرکت‌ها

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی شرکت‌هایی که سود سهام عدالت (سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱) خود را به حساب‌های این شرکت واریز نکرده‌اند، اعلام کرد.

اطلاعیه «سمات» در خصوص عدم پرداخت سود سهام عدالت از سوی برخی شرکت‌ها

به گزارش راهبرد معاصر؛ در اطلاعیه‌ای که سمات (سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار) در خصوص شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکرده اند منتشر کرده، آمده است: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات مکرر، همچنان ۹ شرکت سود سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» تاکنون هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام نداده‌اند.

همچنین، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

افزون بر این، در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که شرکت‌های فوق در زمان مقرر سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکنند، پرداخت مرحله دوم سود دچار اختلال می‌شود. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !